![]() |
Hoi Dag! #1898
xoxo
|
Nog een keer dan maar :o
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer komt je chick nou terug
|
Ah nevermind, blijkbaar gaat het alleen om ziektes die ook invloed hebben op je psyche, en waardoor je een gevaar voor jezelf/anderen ka zijn ofzo.
|
Citaat:
|
Best wel gek trouwens, ze vragen naar alles, je moet zelfs de contactinfo van je werkgever invullen en what not (en of je voornemens bent om genocide te plegen), maar ze vragen niet wannéér je dan komt, en met welke vlucht enzo.
|
Citaat:
|
Geen genocide plegen he! :Nono:
|
Oke, ik doe m'n best :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:ertur:
|
Citaat:
|
DOAAAAAAAAAAAR
MOEEEEEEET NEEEEEEEEEEEE WEIPOAL IN DOAR MOET NE WEIPOAL IM |
Dat heb ik al lang niet meer gehad zo moeten wachten tot je iemand weer ziet.
|
Een weekje valt ook wel mee. Ik moest voor m'n dude steeds 2 a 3 maanden wachten. Superkut. (n)
|
Toen koekske in Barcelona zat was het ook zo. Best kut ja.
|
Citaat:
|
Ik vind het goed!
|
Een week is toch niet lang joh
|
Vind ik ook niet! Ik wacht dagelijks zo lang op mijn skatjes!
|
:D
|
Goedenavond :o
|
5 maanden hier inmiddels.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
M'n zus en haar dude zijn nu 20 jaar samen, wrs omdat hij als militair idd ook vaak weg is. Niet te veel op mekaars lip zitten. (y) |
Ik vind het fijn als hij er is natuurlijk maar ik vind het ook fijn om tijd voor mezelf te hebben en heb er doorgaans ook geen moeite mee als ie weg is.
|
Fuck, het leek me een goed idee om intro's van 90's series te gaan kijken, maar daar kom ik natuurlijk de rest van de avond niet meer vanaf :d:o
"Tegenwoordig is er geen plekje meer op aarde waar honderden diersoorten niet worden bedreigd met uitroeiing door de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid." Huhu |
Wat heeft Teddy Ruxpin eigenlijk een kutstem :bob:
|
Oh nee, wat doe je, nu moet ik ook weer álles kijken.
Het gummibeertjes-liedje zit nog vaak in m'n hoofd. Tegenwoordig hoor je geen teksten meer als 'ik Huppel en spartel, vermetel en Dartel...' |
Toen ik Tigerly eens zag had ze een wit pluizige ding aan en zei ze dat het seabert was :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gummibeertje heb ik dan weer gemist, dat was zeker niet op Kindernet?
|
Gummibeertjes das lang geleden.
|
Timetravel!
|
Citaat:
Spoiler
|
Waar werd Seabert uitgezonden? Ik keek vroeger namelijk wel Kindernet, maar die serie komt me niet echt bekend voor.
|
Op meerdere zenders, maar ik herinner me het het beste van RTL4 in de ochtend. Blokje Seabert/Foofur, errr, Heathcliff?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ook niet, maar van Kindernet komt het me evenmin bekend voor. Het kan trouwens best zijn dat ik het gewoon vergeten ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik keek werkelijk álles. |
Dit is 4ever mijn favoriete intro. |
Citaat:
Ik keek ook de Vlaamse zender, toen het Ketnet heette! |