![]() |
seks met gevoelige eikel
hallo ik heb een vraagje ik heb een over gevoelige eikel en een te nauwe voorhuid hoe hebben jullie je eikel minder gevoelige gekregen ? en hoe voelt seks met een nauwe voorhuid en een gevoelige eikel ?
|
Hoe nauw?
Krijg je je voorhuid over je eikel heen als je penis stijf is? |
Wat heel goed kan helpen is gebruik van glijmiddel. Ik mijn geval verlengd dat de tijd tot het klaarkomen.
Anders onder de douche zelf de voorhuid stimuleren. Het is enigszins flexibel, en door voorzichtig steeds iets verder te gaan, zal de voorhuid wat oprekken. Neem daar langer de tijd voor, lees: denk in weken. |
Mocht je issues blijven hebben, kan je je altijd laten besnijden. Je eikel wordt daar minder gevoelig door.
|
als men penis stijf is gaat de voorhuid er niet over maar stel de voor huid geraakt er over krijg je hem zo maar trug naar voor dan ?
|
Het zou kunnen dat je de voorhuid dan niet meer over de eikel krijgt. In dat geval zorgen dat je penis weer slap wordt door klaar te komen of onder de koude kraan te houden.
|
Citaat:
Zalfjes enzo om voorhuid problemen op te lossen. Ken trouwen ook besneden mensen die nog gevoelig zijn en vroeg klaarkomen.. |
Ligt er een beetje aan hoe nauw je voorhuid is en of je er last van hebt. Ik kan mijne ook niet over de eikel krijgen, maar mijn vriendin en ik hebben er beide geen problemen mee dus laat ik het mooi zo.
|
maar doet het dan pijn tijdens seks ?
|
Citaat:
Maar als ik dus de voorhuid een beetje naar voren laat als ik penetreer kan ik daarna gewoon harde seks hebben. |
thx voor de info
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |