![]() |
school probzzz
heeft iemand tips om betere punten te halen ? ik zit in de 1e havo vwo en heb epilepsie [ een andere vorm dan dat flauwvallen en gaan bewegen] en ik kan daardoor minder dingen opslaan dan de rest en het is niet zo dat ik niet leer . ik leer juist vaaken hou van school en het niveau is niet moeilijk ofzo maar heeft iemand tips want sommige leraren houden er geen rekening mee en kwil graag over . ik had laatst een engels s.o en dat ging echt heel goed en toevallig was dat ik die dag een epilepsie aanval had en had ik perongeluk dingen overgeslagen terijl de rest wat ik wel had gemaakt allemaal goed was:s:facepalm:
|
Weten de mensen (je mentor, teamleider) op school dat je hier last van hebt?
Wat gaat er nu precies niet goed? Kan je de lesstof niet goed opslaan (zorg dan dat je de stof vaker herhaalt) of is juist het maken van de toetsen extra lastig? |
Citaat:
|
Citaat:
En weet men hier op school vanaf? |
Heb je abcenses? Zo klinkt het wel. Misschien dat je voor sommige vakken mondelinge toetsen kunt maken? Dan valt het vast op als je tijdens de toets een aanval krijgt. En als je echt elke dag aanvallen hebt dan zijn je medicijnen niet echt optimaal geregeld dacht ik zo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |