![]() |
Zwemmen
Vandaag was ik weeste zwemmen en in het kleedhokje voelde ik dat er iets niet pluis was. Ik hoorde giechelende meiden en ik keek rond me heen. Plots zag ik een gezicht van een meisje die onder het muurtje naar mij keek. Ik zei meteen dat ze moest oprotten. Gelukkig deed ze dat. Als ik me omgekleed had, was ze al weg. Anders had ik haar aangeklaagd wegens schending van de privacy. Moet ik in het vervolg nog opletten tegen deze praktijken of was dit eenmalig? Zijn er nog zulke meisjes die dit doen en waarom dan?
|
Gewoon je kont in haar gezicht duwen als ze het nog een keer doet en je bent wel naakt
|
deur open maken en gezellig mee laten doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je al een vriendin of vriend? zo niet is het toch geen probleem denk ik dan.
|
Citaat:
|
dan is het indd vervelend. nou ja normaal doen meisjes dat niet snel
|
Citaat:
|
denk het niet hoor dat waren gewoon gekke wijven
|
Citaat:
|
;)nergens voor nodig, denk maar zo die meiden hebben de tijd van hun leven gehad om jouw te zien ( stay positive)
|
Citaat:
|
Zoiets komt normaal volgens mij weinig voor. Je kunt er denk ik wel melding van maken bij het zwembad in kwestie.
|
Citaat:
|
Wat vervelend voor je dat sommige mensen in dit topic je verhaal niet zo serieus nemen. Je wilde niet dat ze jou naakt zag en ze deed het toch. Dat is een (milde) vorm van seksueel geweld. Het is heel begrijpelijk dat je je er onveilig door voelt.
Voor de duidelijkheid: Ook als je geen vriendin had mocht dat meisje dat niet doen. Je kont in haar gezicht duwen is een slecht voorstel, want dan bestrijd je seksueel geweld met aanranding, en ook ga je dan zelf veel verder dan je wil. Hoe vaak het voorkomt is niet zo relevant, want het hoort überhaupt niet te gebeuren. In principe kun je hier aangifte voor doen. Zij zit fout en jij niet. Wat wil je nu het liefst dat er gebeurt? Wil je bijvoorbeeld dat ze snapt wat ze fout gedaan heeft, of wil je iets met je onveilige gevoel, of iets met rechtvaardigheid, of misschien nog iets anders? En hoe reageerde je vriendin eigenlijk? Sterkte met de nare ervaring. Goed van je dat je je gevoel niet wegstopt of minimaliseert. (Y) |
Oh, en waarom sommige meisjes deze dingen doen - zelfde reden als jongens. Ze zijn geil, dom en staan alleen stil bij wat ze zelf willen.
Dit is nou objectificatie. |
Ik was een beetje aan het klooien gisteren. Dekaloog heeft helemaal gelijk (y)
|
Ze moet ni gestraft worden. Ze moet gewoon op de vingers getikt worden. Dank voor jullie begrip
|
In haar bek pissen!
|
Citaat:
Sommige meisjes hebben nog niet stilgestaan bij dat jongens niet altijd seks willen (of naakt willen zijn) met iedereen. Zij geloven in het stereotype van 'mannen willen het altijd', en zien jongens daarom als een soort aparte diersoort met eigen regels. Terwijl jongens natuurlijk gewoon mensen zijn, en mensen willen meestal niet bespied worden tijdens het omkleden. Als zo'n meisje in dit topic terechtkomt - en die kans is best groot; gemiddeld wordt een topic hier al gauw 1500 keer gelezen - dan ziet ze jouw gevoel, waardoor ze hopelijk snapt dat iemands grenzen zo negeren niet oké is. En dan zal ze het niet gauw meer doen. Jouw openheid helpt zulk gedrag voorkomen. Dat jij jouw ervaring en gevoelens hebt gedeeld, maakt de wereld ietsjes veiliger. Misschien voel je je daar beter door? |
Citaat:
|
Mijn vraag is nog steeds : waarom doen ze het? Iedereen doet wel eens domme dingen, maar ik vind dat ze het wel eens mogen zeggen, ookal hebben ze er spijt van ofzo. Hebben ze nog nooit een pik gezien? Vingeren ze terwijl ze kijken? Nemen ze stiekem foto's?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop hier te weten te komen van iemand die het al deed |
Citaat:
|
Ik zou op haar gezicht geplast hebben😂
|
Citaat:
Of zoiets, zou het niet weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit heb ik dat gedaan ja, was toen 14 jaar en wou eens een pik zien. Ik heb er dan naar gekeken en toen vingerde ik me voor het eerst. Nu zijn we veel later en heb ik spijt dat ik dat gedaan heb. Op die moment was het wel eerlijk. Ik vond dat ik eerlijk moest zijn
|
Goed dat je dat durft te vertellen, Sofietje93, maar ook heel goed dat je inmiddels spijt hebt. (Y)
|
Ja, je bent jong en dom en je denkt niet na. Maar nu ik zelf ouder ben zou ik het zelf ook niet graag hebben hr
|
Dom is het niet, tis meer seksuele interesse. Hoort bij de ontwikkeling van de mens op seksueel gebied die nieuwsgierigheid.
Bij iemand gluren blijft namelijk altijd spannend, omdat je het liefst niet betrapt wilt worden terwel je naar de ander kijkt. Dat niet iedereen het doet ligt aan de persoon zelf. Ik weet nog wel vroeger dat jongens en meisjes bij elkaars kleedkamer gingen gluren op de basisschool, tenminste bij mij. Denk dat meerdere zoiets meemaken. Verkomen is lastig, iemand na de tijd op aanspreken en duidelijk maken dat je het niet prettig vind kan wel. |
Gewoon met je snikkel hun gezicht swaffelen als ze onder het hokje door kijken! Dat zal ze leren!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed zo eline
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |