![]() |
Hey allemaal! 🤗
Ik heet Femke en ik ben 16 jaar. Ik zit ergens mee en ik hoop dat iemand mij advies kan geven.
Ik ben gisteravond naar een feestje geweest met mijn 2 vriendinnen en het was erg gezellig. Alles ging goed tot het moment dat ik met een jongen alleen naar buiten ging. Hij wilde 'leuke dingen doen'. Jullie moeten weten ik ben al wel ontmaagd maar het is pas 1 x gebeurd en die persoon kende ik. Het is probleem is nu dat we heel even seks hebben gehad alleen zonder condoom. Hij is alleen niet klaargekomen in me maar ik ben nu bang dat er alsnog een kans is dat ik zwanger kan raken. Ik durf het niet tegen mijn vrienden en familie te vertellen dus probeer ik hier advies te krijgen. Moet ik nu de morning-after pil gebruiken? Ik hoop dat er iemand is die mij begrijpt en mij advies kan geven wat ik het beste kan doen nu. Groetjes, Fem |
een morning after pil kan zeker geen kwaad, want ja de kans is er wel, maar ik zou me niet teveel druk maken.
en voortaan miss beter voorbereid zijn ;) |
En jezelf even laten testen voor eventuele soa's. Volgende keer ket condoom doen en wellicht aan de pil gaan.
Ik verplaats je topic ook even. |
Ik zou inderdaad voor de zekerheid even een morning-after halen. Tientje bij de Kruidvat/ETOS.
Maar, belangrijkere vraag: waarom had je seks zonder condoom? Had je daar op het moment zin in? Drong die jongen erop aan? Ging het per ongeluk? En was je in 't algemeen wel blij met de ervaring? Want je zegt hij seks wilde en benoemt (zonder duidelijke reden) dat je hem niet kende. Vond je 't onprettig zoals het gegaan is? |
Yes, morning after pil halen. En binnenkort even een soa test laten doen bij de huisarts. Als je minderjarig bent kost dat niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |