![]() |
Hoe vaak hebben jullie zin in seks?
Ik geloof mijn broertje niet als die zegt dat 2 keer week normaal is.
|
Waarom niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, anyway, ik heb ook geen idee wat het gemiddelde is. Maar "normaal" vind ik een beetje een rare benaming.
|
Citaat:
|
Bedoelt ie niet dat 2x per week seks hebben "normaal" is? Volgens mij is dat wel een redelijk gemiddelde.
Ik heb iig meestal wel vaker dan 2x per week zin in seks. En dan is er nog een groot grijs gebied van niet specifiek zin hebben in seks maar er wel makkelijk zin in kunnen maken. Die zin kan overigens ook binnen no time weer over zijn, omdat ik onsexy dingen moet doen, zoals de afwas, of omdat m'n moeder op de koffie komt, of omdat m'n partner geen zin heeft in seks, of omdat ik afgeleid raak door slechte paupertv, of omdat ik wel zin heb in seks maar kleren uitdoen zoveel moeite kost, en zo zijn er vast nog duizend dingen die maken dat ik er geen zin meer in heb/niet genoeg zin heb om er daadwerkelijk werk van te gaan maken. |
Soms heb ik weken geen zin!
|
We hebben elke dag wel seks, maar soms komt dat van mij en soms van haar en het fluctueert ook. En wat Sanne zegt.
|
Citaat:
heb je een partner? :eek::lief: [edit] andere topic gelezen, laat maar :o |
Ja, zin en zin om het daadwerkelijk te doen zijn wel 2 verschillende dingen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk er ook niet meer aan eigenlijk. Wel chill, het geeft rust en reinheid (y) en seksuele frustratie lijkt me maar vervelend
|
Citaat:
|
Jaja :D dat was gewoon een foute vorm van afleiding zoeken, geen daadwerkelijke zin om te seksen :D
|
Ik heb vrijwel nooit zin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het langste dat ik in een relatie zat was 5 jaar. Ik heb nooit minder zin gehad in seks, maar heb dat vaak wel bij mij partners gemerkt.
|
Nou vaker dan Macrador's broertje iig.
|
Het is ook een beetje wisselend tussen periodes trouwens :o En als je één of meer keer hele goede seks hebt gehad heb je ook meteen weer veel vaker zin :cool:
|
Ja dat ook :y
|
Dagelijks.
|
Citaat:
Overal get algemeen heb ik geen zin, maar heel af en toe spelen de hormonen op. |
veel te vaak, en dat is niet leuk!
|
Citaat:
Mijn libido is nul komma nul als ik geen relatie heb. Absoluut non-existent. En als ik in een relatie zit en het zit goed qua vertrouwen en elkaar aanvoelen, dan kan het blijkbaar bovengemiddeld hoog zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Daarom tussen aanhalingstekens drol
|
Gemiddeld zo'n 3 keer per week
|
Citaat:
|
ik heb onwijs vaak zin!
Probleem is dat ik nog vaker zin heb in andere dingen. En als ik dan al die andere dingen gedaan heb vind ik de gedachte van seks al intensief genoeg en val ik heerlijk in slaap :) |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |