![]() |
Jas vergeten
Nou ja, het IS nog boven nul...
|
Dit is precies exact hetzelfde als wat de Wehrmacht bij Operatie Barbarossa overkwam!
|
Omg ja *geschiedenisboks*
|
oei :o
|
Hoe kan je je jas vergeten met dit weer?
|
Citaat:
|
En Napoleon.
|
En mij. Maar het is twintig graden.
|
Citaat:
|
In huis is het niet koud!
|
Dat maak ik godverdomme zelf wel uit.
|
In mijn huis dan ;)
|
Ik wil eigenlijk een nieuwe jas kopen, maar mijn huidige winterjas is ook nog goed :o :ghe:
|
Ik wil een nieuwe jas en mijn oude is wel aan vervanging toe maar ik kan niets leuks vinden.
|
Ook tweedehands niet?
|
Nog niet naar gekeken. Ik zag een leuke bij H&M maar zelfs de grootste maat was te klein :herp: en bij Bever maar die was 300 euro.
|
Oh ik heb het idee dat grote maten heel veel te vinden zijn op dingen als marktplaats, omdat mensen een beetje afvallen en direct alles verkopen in de hoop dat ze nooit meer aankomen. Toch het kijken waard!
|
Op zich heb ik geen 'grote maat', 40/42 maar H&M valt soms gewoon raar.
|
Ik heb een nieuwe jas gekocht vandaag (y) en laarsjes en drie nieuwe jurken.
En dat was eigenlijk allemaal helemaal niet nodig maar wel het lichtpunt van de dag :o:lief: |
Leuk toch! :cool:
|
Ik moest een vest hebben voor bij een jurkje. De hele stad afgesjouwd en uiteindelijk toch terug naar het eerste winkeltje en het duurste vest gekocht :herp:
|
In heb een vaalrode parka gekocht en ben er best wel verliefd op (y)
|
Ik moet ook nog een nieuwe winterjas.
|
In heb een vaalrode parka gekocht en ben er best wel verliefd op (y)
Ik vond dat het mocht want ik had nog geen rode jas. Tot ik thuiskwam en m op de kapstok naast m'n, jawel, rode wollen winterjas hing :D(n) en m'n zomerjas was oudrozeachtig dus ook soort van rood :D:d |
Citaat:
|
Doh! :D Ik heb vrijwel alleen maar bikerjassen in't zwart, maar vandaag probeerde ik de zwart/rood geruite jas die ik ooit voor 7 euro bij de v&d kocht en hij past en staat supertof. Yessssss!
|
Nice :D
Ik heb ooit ver vervanging van mijn geweldige zwarte Esprit winterjas een winterjas van Cecil gekocht die daar een beetje op leek. Enige verschil dat de Esprit jas jong stond en ik met de Cecil jas als 40-jarige ook nog goed weg zou komen. Volgens mij moest ik toen acuut een jas kopen en had mijn moeder geen zin om lang te zoeken. Maar als mama nog mee was heb ik die jas toch ook al 3+ jaar. Mijn oma vroeg een tijdje geleden nog of ik nog nieuwe kleren nodig had "Heb je nog een warme jas voor de winter nodig?". Ik had ja moeten zeggen :facepalm: |
Ik zie echt heel veel leuke jassen juist! Maarja, die van mij is niet eens een jaar oud :o
|
Ik vond vorig jaar een gloednieuwe wollen jas van Mexx bij de kringloop voor 7,50 *o* Nog steeds extreem bij mee. Beste jas die ik ooit heb gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 2 winterjassen die niet meer goed zitten. Ze zijn nog van de middelbare schooltijd, dus ik mag binnenkort weer een nieuwe kopen
|
Mijn winterjas is nog uit de tijd dat Peek & Cloppenburg in Leeuwarden zat :P
|
Mijn winterjas heeft nog maar twee knopen en een van de mouwen is half afgescheurd dus ik heb een tochtoksel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf het lezen als toch-toksel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |