![]() |
AMERIKAANSE VERKIEZINGEN III
Hoeveel procent van de stemmen verwacht jij dat zal worden uitgebracht op Donald J. Trump? :lampje:
|
Bedoel je het percentage kiesmannen of de popular vote? :P
|
Ik ben van laatste uitgegaan. Daarbij wint Hillary sowieso al koop je daar niets voor.
|
Citaat:
Zeggen dat Hillary sowieso wint is echt kenkerdom en dan snap je totaal niets van de situatie hier. |
Tijd voor een chillpil.
|
Citaat:
|
Een generatie een republiekeins Supreme court is misschien nog wel het meest vervelende aan dit feest :/
|
Pfff
|
Citaat:
De chillpil was vanwege uit het niks mensen kenkerdom noemen, dat vond ik nogal overtrokken en onverdiend. Niet vanwege je mening, niks te maken met schuld of straffen, pff. |
Je hebt duidelijk de domheid van mensen onderschat, Woltertje.
|
Citaat:
|
Uh oh, Pennsylvania kleurt rood :/
|
Citaat:
|
De dollar en de peso zijn gecrasht, en Canada heeft speciaal een nieuwe wet ingevoerd om emigratie makkelijker te maken.
:herp: |
Ik hoop dat ze straks de film 'the wave' nadoen en beelden van Hitler afspelen met de woorden 'this is who you voted for'. :(
|
Senaat lijkt ook spannend te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de polarisatie begint hier al om zich heen te grijpen :cool:
|
Citaat:
|
nouuuuu dat valt ook wel weer mee hèèèèèè
|
PA Clinton 3,000 votes behind, under 4% left to be counted.
MI Clinton 44,000 votes behind, 20% to be counted NH Clinton 100 votes behind, about 17% to be counted AZ Clinton 60,000 votes behind, 30% to be counted :herp: |
Ask your doctor about Xarelto.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Valt er eigenlijk nog een positieve draai te geven aan de winst van Trump?
|
Ja! Abortus wordt in de hele VS weer illegaal! Immigranten worden massaal gedeporteerd! Alle experimenten met de decriminalisering van softdrugs worden stopgezet! Het is echt fucking Fred Teeven Paradise.
|
OEI
|
Als deze trend zich doorzet zitten wij straks opgescheept met Greet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En we moeten weer de dijken gaan ophogen, gezien Trump en de Republikeinen lak hebben aan global warming.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh wacht, ik realiseer me opeens dat je misschien zou kunnen bedoelen dat Clinton de "Popular Vote" gaat winnen. Oh jah, nee in dat geval heb je volledig fucking gelijk inderdaad. Ze heeft een grote meerderheid gehaald en alleen vanwege gerrymandering is het aantal kiesmannen wat ze haalt geen 270. Ja precies!
|
Komt de hele wereld toch nog goed en eigenlijk heeft ze dus alsnog gewonnen. Heh, wat fijn. Welterusten meneer de president.
|
Wat zijn de gevolgen voor ons eigenlijk :o
|
Citaat:
|
Bill Clinton tried to cheer up Hillary Clinton today by reminding her that Nelson Mandela wasn't elected president until after serving 27 years in prison.
Hier moest ik wel om lachen, maar voor de rest is het natuurlijk één verbijsterende nachtmerrie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|