![]() |
Nieuwe laptop budget €500
Ik ben opzoek naar een goede sterke en vooral snelle laptop.
Ik gebruik het voor school en om videos te bewerken in Sony Vegas Pro. Voor de mensen die weten wat ''Sony Vegas Pro'' is weten dat je gewoon een sterke laptop/computer nodig om videos te bewerken. Weet iemand met een beetje Hardware verstand wat een goede laptop is? Het mag ook best iets meer zijn dan €500 en natuurlijk ook minder. :ghe: |
Op (veel) minder dan €500 moet je niet rekenen als je er soepel video's mee wil bewerken en ze snel wil kunnen renderen. Let op SSD, daar ga je blij van worden (y)
|
okee ik zal er op letten:)
|
Jup, SSD is zeker fijn :D
|
Spaar door. Met een dubbel budget krijg je iets veel zinnigers. Je gaat nu tegen concessies lopen waar je spijt van krijgt, vroeg of laat.
|
Voor €650,- kan je trouwens echt fijne laptops kopen. Al eens gekeken op www.bto.eu ?
|
Ik doe zelf videos editten met een Imac, denk dat je het best op apple kan editen, geen vastlopers enzo.
Binnenkort weer tijd voor een nieuwe. Mischien een optie om de computer af te lossen in termijnen? https://www.deal24.nl (weet niet of ze het ook voor scholieren doen of enkel bedrijven) m'n pa even zover krijgen om het abbo o pzijn naam te zetten :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |