![]() |
studiekeuze
halloo iedereeenn:)
alvast bedankt voorde mensen die een reactie achterlaten_O_ ik ben 15 jaar oud en zit op mavo3 vele van jullie zouden misschien denken dat ik veelte jong aan mijn studie denk. maar ik moet volgend jaar al hele belangerijke keuzes maken. voor mijn studie en ik heb nog wel wat vraag tekens in mijn hoofd. ik ben niet van het wiskunde en rekenen etc. maar ik hou wel heel erg veel van geschiedenis. hierbij wil ik aan jullie vragen wat voor mbo of hbo opleidingen voor mij geschikt zouden zijn. behalve geschiedenis vind ik politiek en rechten ook hele leuke onderwerpen. alvast bedankt:ghe::) |
Juist goed dat je er nu al over nadenkt. Als je van geschiedenis houdt, zou ik denken aan de hbo-studie leraar geschiedenis. Je hebt tegenwoordig juridische studies op het hbo en zelfs op het mbo. Waarom kijk je niet op de website van mbo- en hbo scholen bij jou in de buurt welke opleidingen ze aanbieden?
|
Ga eens met de decaan bij jou op school praten. En bezoek Open dagen van onderwijsinstellingen bij jou in de buurt, dan krijg je een beter beeld van het aanbod.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |