![]() |
Leerkrachten
Hallo !
Ik word zo vaak geil van een leerkracht en ik kan er niet aan doen als ik haar zie of zo of als ze me per ongeluk aan raakt word ik direct geil of als ze een kleetje draagt haha dus heeft er hier iemand ooit al eens iets geils gedaan met een leerkracht en wat...? |
Als een leerkracht een relatie heeft met een leerling kan dit haar baan kosten.
|
Probeer als je geil wordt tijdens de les ergens anders aan te denken. Aan je opa om maar even wat te noemen ;) Dan kan je je vast beter op de lesstof concentreren.
|
haha is waar maar als voorbeeld soms heeft ze zo een kleetje of zo aan en mooie benen haha :p
|
Ik ken het, maar als jullie iets doen kan dat, zoals eerder al gezegd de baan kosten en jij kunt van school getrapt worden, boetes ofzo kan misschien ook? Kortom niet doen, kan stomme gevolgen hebben voor beide
|
Had ik vroeger ook haha, waarschijnlijk ook andere jongens in je klas dus schaam je niet😂
Dit hieronder is echt serieus en niet als onzin🙂 Hoe ik afkickte? Door ff goed na te denken... dat er waarschijnlijk al een gozer in is geweest en dat er nog resten aan haar ding plakken van hem💦. Jezelf te laten denken dat ze een echt supervette kont heeft die hangt weetjewel🐷... en dat ze flink behaard is zodat je moeilijk naar de openingen moet zoeken👀. En allemaal van dat zulk rare fratsen. In het algemeen dus verbeelden hoe ze eruit zou zien als ze een slechte hygiëne.. Hopelijk heb je er wat aan hahaha😬😬 |
Citaat:
Advies aan TS: houd het lekker bij je fantasietjes, onthoud dat ze niet geïnteresseerd is, masturbeer voor de les misschien even op 't toilet zodat je je aandacht erbij kunt houden, en verbind er voor de rest niet te veel betekenis aan. |
Jha is waar haha ik denk dat ik een leerkracht fetish heb 😂
|
Citaat:
Citaat:
|
haha thx
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |