![]() |
KONING ONZIN DECEMBER 2016
Bij deze de nominatie voor koning of koningin onzin van december 2016
Ik heb nu op het lijstje staan: Maaike.Sann (Aangeboden door koeispammerd) Deadlock (Aangeboden door IBV) Not for Sale (aangeboden door IBV) BloodyB (aangeboden door IBV) tigerly (aangeboden door gansmeeuwaal) KorreltjeZout (aangeboden door IBV) Søren (aangeboden door IBV) Holland Oates (aangeboden door IBV) Little phoebe (aangeboden door IBV) - Ook heb ik de regels een beetje aangescherpt: Dit topic is aleen bedoeld om mensen aan te bieden, je mag niet jezelf aambieden. De officiële uitkomst komt op Meldpunt & mededelingen, (ik mededeel dat ...koning onzin is geworden) ik moet nog even kijken waar we precies de poll neer gaan zetten. Het zou leuk zijn als we op iemand stemmen aandehand van Quotes va die persoon. En waarom jij die gene leuk vind of grappig whatever.... Ideeen en inschrijvingen zijn altijd welkom, vragen ook! Je kunt me altijd een pm sturen. Gr IBV |
Citaat:
Dan maar tigerly omdat ik stiekem een internetcrush op haar heb :P |
Prima!
tigerly (aangeboden door gansmeeuwaal) |
OVER 5 DAGEN SLUIT AANBIED PERIODE
|
Verder: ik zal een nieuw topic openen voor de verkiezing. Ik zou graag nog 3 mensen willen hebben, als we die hebben start de verkiezing.
EDIT ik heb ze: KorreltjeZout Holland Oates Søren |
Ik heb veels te veel lol om het woord 'aambieden'.
|
Citaat:
Jij ook die van mij hoor! Ná deadlock natuurlijk! :bloos: |
Citaat:
|
Ik heb Maaike.sann helemaal niet genomineerd voor deze verkiezing, wat is dit voor waanzin?? :bob::bob:
|
Citaat:
|
Inderdaad. Hij vroeg anderhalve ezel.
|
Oh in dat geval, weet ik van niets! De anderhalve ezel is nog altijd niet geleverd overigens :'(
|
Ik neem m vanavond voor je mee :lief:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |