![]() |
!!!WELKE FIETS IS GOED VOOR MIJ!!!
Hey iedereen ik ben een jongen van 12 en zit net op de middelbaren school. Ik weet bijna zeker dat ik van me vader of moeder een nieuwe fiets ga krijgen maar ik weet nog niet welke :eek: Ik weet wel dat ik een hybride fiets wil rond de 400 euro maar het probleem is dat ik een bagagedrager nodig heb, en er zijn wel hybride fietsen met bagagedragers maar die zien er meteen weer uit als een stadsfiets. (En dat wil ik niet) ik wil gewoon zo'n sport hybride fiets maar dan met een bagagedrager dus weet iemand een fiets die dat heeft?
Alvast thnx!!! ow mensen is er misschien een fietstas die zonder bagagedrager op me fiets kan (er hoeft alleen een gymtas in) |
Ga gewoon eens bij de fietsenwinkel kijken of op de site van een fietsenmerk.
|
Citaat:
|
Misschien ben je beter af met een grotere rugtas waar je gymspullen ook in kunnen, dan met een fiets die je speciaal uitzoekt voor het kunnen vervoeren van je gymtas.
|
Citaat:
|
Ik probeer me te herinneren of ik een aparte tas voor mijn gymspullen gebruikte, maar ik heb geen idee :'(
|
Ik weet dat nu ook al niet meer :lisa: volgens mij nam ik het apart mee. Maar ik had hele hippe fietstassen waar alles inpaste. God, ik mis die dingen
|
Ik liep altijd in me aussie.
|
Ik had nooit fietstassen op de middelbare school. Tegenwoordig wel, omdat die al op de oude fiets van mijn oma zaten. Ideaal met boodschappen doen (y)
|
Citaat:
|
SOWIESO!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zijn jullie toch stoer! En ik maar vakken vullen in de Appie