![]() |
Oh jongens hebben jullie Oh Oh daar gaan we weer al gekeken?
Het is echt zo prachtig dat ze van zichzelf vinden dat ze sowieso "de next djenereesjun Hagenezen" zijn en dat zij "ech wel wat meer stijl en klassuh" hebben dan de originele deelnemers.
Smullen!! *O**O**O* |
Omg, nee, dat wordt terugkijken :D
|
:lief: ik had nog nooit van sauzen gehoord als slang voor seks. Je steekt echt nieuwe dingen op van dat programma
|
Oh ik kende die term helaas wel. Beetje in dezelfde straat als '(dicht)kitten'.
|
En dat dan ook één van die mokkels Geneviève heet, :')
|
En dat haar eigen vent nog te dom is om dat fatsoenlijk uit te spekeken terwijl ze al jaren bij elkaar zijn. Love it!
|
Citaat:
|
Ik heb één stukje gezien en kwam niet meer bij om de stem van Damian :D
Carn vond hem op Mephisto lijken :o:D |
Ik heb medelijden met die wat meer gezette jongen (Wesley) :o De rest zijn allemaal van die gespierde boys. Een van die vrouwen was dronken en geil en kroop gewoon op zo'n gespierde boy midden in de nacht en die hadden (uiteraard) seks. Wesley kreeg dat mee (het gebeurde op zijn kamer) en die dacht met zijn zatte kop "hey datis blijkbaar hoe het hier gaat!" en kroop op zo'n blonde doos, die daar (uiteraard) geen zin in had :facepalm:
En ze gingen een hit opnemen in de studio, die Wesley is zogenaamd volkszanger, maar het leek echt nergens op. Niet dat hij vals zingt, maar hij durft gewoon niet voluit te zingen :confused: Verder vind ik het tegenvallen. En het gedoe over overmatig drankgebruik is volgens mij viral marketing, ik vind het wel meevallen maar het is lekker gratis aandacht voor het programma. |
Ik vond het ook een best wel tegenvallen :( Superjammer want ik had me er enorm op verheugd :(
En omg vinden jullie het ook zo erg dat Charlotte geen Geordie Shore meer doet? :'(:'(:'(:'( |
Geen tv hebben (Y) :P
|
Ik heb de eerste aflevering gezien en vermakelijk is het wel. Wesley vind ik wel echt heel lief, wil gelijk praten met de groep als het even niet lekker gaat. Maar ook wel een beetje sneu.
Dat dat ene meisje een universitaire master doet snap ik ook niet helemaal, met haar carrière ambities zou ik niet aan zo'n programma meedoen. |
Nee, maar ik heb wel alle afleveringen in de opname staan, dan kan ik lekker paupertv kijken als ik dat wil :o
|
Shady :cool:
|
Citaat:
Duidelijk geen Sjeeeeedie. |
Ohhhh Sjeddie die ook in Temptation Island zat!!! love it
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |