![]() |
Waar doe jij je boodschappen?
:lampje:
|
Jumbooooo meestal.
|
Meestal Albert Heijn en af en toe Lidl
|
Tussen de middag bij EMTÉ want dat is de dichtstbijzijnde op het werk.
|
Lidl meestal en voor de dingen die ze bij de lidl niet hebben ga ik naar de AH
|
Enige dirk! Oh yeah
|
Meestal Jumbo, af en toe de Turkse supermarkt Sahan en soms de Albert Heijn.
|
Harris Teeter want die is aan de overkant van de straat en 24/7 open.
|
Plus, want die zit dichtbij. De Plus is nu dicht wegens verbouwing dus ging ik naar de MCD, maar daar blijf ik toch altijd langer zoeken of hebben ze niet alles wat ik wil. Als ik naar mijn vader ga doe ik ook nog wel eens boodschappen bij Albert Heijn/ Jumbo en Lidl. Als ik in het centrum moet zijn haal ik wel eens wat bij de Hema (snoep, fruit, vleeswaren, brood) of Albert Heijn.
|
Albert Heijn, Liddl, en anders namelijk; Delhaize en de Cools :herp:
|
al is Delhaize nu ook albert heijn natuurlijk!
|
Jumbo voor het overgrote deel, ah als ze iets niet hebben en bonus dingen en bij de aldi af en toe wat dingen. Zitten allemaal in een winkelcentrum.
|
Albert Heijn, want veruit dichtstbij.
|
Ik woon naast de Dirk, dus voornamelijk daar. Af en toe de Aldi, want dat zit naast m'n werk. En heeel soms de Hoogvliet.
|
mn vriendin en ik bestellen online van die hippe zweedse eco-bio voedselpakketten waar je dan allerlei lekkere recepten mee kan maken. Ok ik lieg, zij maakt alles en ik kijk toe vanaf de bank :P
|
Dirk voor mijn A-merken en Lidl voor de rest.
|
In Belgie vooral naar de AH en Colruyt. In Nederland meestal Jumbo of AH.
|
Meestal AH maar als ik vanuit mijn werk boodschappen doe, kom ik ook wel eens in de EmTe of Coop. En de Lidl is cool, daar rij ik soms gewoon even een stukje voor om.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liddol zeg ik eigenlijk :lief:
|
Het is 'laaidl'
|
Gefeliciteerd met dit intervuuuuuu
|
Hofer, de Oostenrijkse aldi
|
Jumbo en Poiesz.
|
Jumbo want dat is de enige supermarkt hier in het dorp en is op 200 meter afstand. Af en toe naar de Albert Heijn, daar hebben ze wat specifieke dingen die ze bij de Jumbo niet hebben.
|
AH, daar kan ik zowat kruipend naartoe (y)
|
Citaat:
|
Vrijwel altijd Albert Heijn, alleen voor sommige producten ga ik naar de Jumbo want die hebben ze alleen daar.
|
AH en Coop
|
AH, enige dat hier in de buurt zit :(
|
De Appie zit om de hoek. Voor uitgebreidere boodschappen fiets ik naar de Lidl (spreek ik overigens uit als Liedol).
|
AH zit het dichtste bij, maar zo af en toe naar een ander winkelcentrum naar de liedol.
|
Citaat:
|
Dat is fout, sukkels. Kijk de reclame.
|
Maar goed, ik zeg weps, omdat ik dat leuker vind dan wesp :p
|
Spiegies.
|
Weet ook wel dat het fout is, maar ik voel niet de behoefte om het anders te zeggen!
|
Voornamelijk in de AH en de Lidl. Af en toe de Jumbo en heel soms de Plus en de Aldi.
|
Laaaaidol is het natuurlijk.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Albert Heijn meestal, soms Jumbo, voor de reguliere supermarktboodschappen. Vergeten "anders" aan te klikken: Vlees af en toe bij de Turkse slager (bizar lekker lams- en rundvlees) of de keurslager (alleen voor de spare ribs :lief: ). Aziatische specialiteiten bij de Aziatische supermarkt. Wil ook nog wel eens bij de bakker binnenvallen voor wat lekkers.
|
Citaat:
|
Hoogvliet.
|
Citaat:
Ik had deze kerel in mijn hoofd: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |