![]() |
Zoenen
Hey,
Ik ben een (hetero-)jongen van 16 jaar en ik heb nog nooit gezoend! Is dit heel erg? Of ben ik echt "over de datum"? *haha* En dan nog iets: hoe moet je überhaupt lekker zoenen? Ben bang dat mijn eerste zoen een totale flop wordt :/ Hoe was jullie eerste zoen? Groetjes! (Misschien beetje wanhopig hahaha) |
Dat is echt geen schande. Ik zoende zelf ook voor het eerst op mijn zestiende, met een jongen die tot die tijd ook nog nooit gezoend had (hij was ook 16). Recent leerde ik zelfs een hele leuke jongen van 21 kennen die nog nooit gezoend had. Het komt vanzelf wel een keer als jij gewoon contacten met meiden durft te leggen.
Je hoeft niet direct te zoenen trouwens, begin met een kus en kijk wat er gebeurd. Probeer niet gelijk jouw tong in de mond van de ander te duwen, zoenen zonder tong is natuurlijk ook prima en misschien zelfs wat makkelijker in het begin. |
Als het moment er is gebeurt het vanzelf, je denk dan niet na over je bewegingen, je zit dan gewoon in die vibe.
|
Citaat:
ja mwuan in die *vibe* xD (klinkt gwn grappig :) ) zelf zit ik daar altijd aan te denken *hoe?!?!*. en ik denk toch idd toch echt ook gaat wel vanzelf, enne gwn benieuwd, heb je al een vrindin of ben je allen nog verliefd, want ik zat zelf aan te denken om degene waar ik verliefd op ben ooit een kus te geven, maar toen zei (voordat ik het dee) dat ze een vriendje had, dus dat ging niet door. :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |