![]() |
Hoi twintigste eeuw #1900
spawn again 65
Enilorac 59 Holland Oates 42 Elin3 39 deadlock 37 Korreltjezout 33 Daantje_0705 28 Yne 19 Macrador 16 Haubenmeise 16 Ieke 12 Abby. 12 aumgn 11 Not for Sale 10 Chick Rock 10 Carn 10 Penolopepop 10 Miekje* 10 Kikaa* 9 luci2 9 Durian 9 Axel11 6 WolterB 5 Mark52 4 df 3 Uitwaaien 3 Tigerly 3 Tough cookie 2 gansmeeuwaal 2 Snebbeltje 1 Søren 1 Koeispammerd 1 Fitematrulle 1 Binkyboy97 1 Poepsnoeperd 1 Dekaloog 1 |
Carn :cool:
|
Dikke pret op de verjaardag van m'n nichtje. Iemand begon over Sylvana, ik zei dat die hele discussie me niks interesseerde en toen begon mn zus naar me te schreeuwen dat ze het zat is dat ze haar land moet opofferen en dat ik de afgelopen jaren steeds meer smerige linkse ideeën heb gekregen. Volgens mij schreeuwde ze ook nog iets dat iedereen het altijd voor mij opneemt ofzo en toen stormde ze weg.
Ik ben maar naar huis gegaan, want m'n nichtje hoeft geen ruzie vandaag. |
Ik lig in een hangmat met uitzicht op zee (y)
|
Wat naar HO :( (N)
|
Citaat:
|
Ja, dit is echt wel een standaard avondje met m'n familie hoor, maar nu trek ik 't gewoon niet.
Ze stuurt me net 'sorry, ik wil geen ruzie', maar daar moet ze mss een keer over nadenken vóór ze hatelijke shit zegt. |
Shit HO, wat klote. Kusje en whisky voor jou!
|
Jezus HO, wat voor zus heb jij :( *koffie zet*
|
Morgen gaan we naar de Melkweg in Amsterdam, wat is handig met parkeren? Voor nu ia het plan om naar de Bijlmer te gaan, daar te parkeren en dan met het ov verder.
|
Citaat:
|
Wat is er in de Melkweg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cool! (y)
|
:Y
In de nieuwe becel reclame wordt plan Taardig gezegd en ik vind dat vervelend. /Eerstewereldproblemen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Qpark was 2 euro per 20 minuten :herp:
Auto in de Bijlmer neerzetten was ook niet zo handig want Elton John ofzo staat in de Ziggo dome. Auto wordt bij weesp (of zo) neer gezet en dan met ov naar CS. 3 euro en gratiesj parkeren. Primaaaaa. |
Citaat:
Wat ga je doen in de Melkweg? |
10tje de man ofzo (er van uitgaande dat je met z'n 2n bent)? vind het geen gek bedrag, en op loopafstand. Maar goed, gemak is mij doorgaans wat meer waard in dat soort situaties dan een paar euro besparen ;P Als het even kan geen vervoer-stress.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
GLUTENTAG
|
Ben jij ook al van de glutenonzin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil je er een wetenschappelijke onderbouwing bij of geloof je liever in jomandagezever?
|
Ik geloof best dat er echt mensen allergisch voor zijn, maar de meeste glutengekkies hebben geen coeliaci.
|
Citaat:
|
Mijn schoonmoeder zegt dat ze niet tegen gluten kan, ging naar Kenia en nam onmogelijk veel glutenvrij eten in haar koffer mee :herp: en pakte toen ze thuiskwam een biertje want dat had ze zo gemist :herp: dat soort dingen trek ik dus echt heel erg niet. :d
|
Ik denk dat 't ligt in een irrationele drang om 'speciaal' te zijn, is het niet hoogsensitief of ADHD danwel middels een vermeende glutenallergie.
In ander nieuws: ik denk dat 'onze' parkeerplaats misbruikt wordt door mensen die gebruik maken van Schiphol en gratis willen parkeren. Motherfuckers. |
Citaat:
|
Ik ga vanavond pas!
|
Ik werk hier 15min extra op stage en de begeleidster belt al of alles in orde is :herp:
|
Vanavond naar Charleston voor Thanksgiving yeah :cool:
|
Gefeliciteerd belg
|
Coolio. Have fun met je massive-ass kalkoen. (y)
Ik zat er net aan te denken om in de werk-app te vragen of iemand m'n dienst van morgenochtend kan werken (want ik voel me echt bagger), en toen had ik al een bericht van een collega die vroeg of ik haar avonddienst wou ruilen. Omg, ik heb mindpowers! :Eek: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |