![]() |
Handtekening voor ontvangst telefoon en abonnement?
Ik heb een nieuw telefoonabonnement met toestel besteld en mijn telefoon is thuis bezorgd. Ik moest tekenen voor ontvangst en dat zou dan gelijk tekenen voor het contract van abonnement zijn. Nou was ik niet thuis en heeft mijn vriend het pakketje in ontvangst genomen maar hij heeft er niet voor getekend. De handtekening die ik online kan zien is ook niet zijn handtekening maar ik denk van de pakketbezorger? Kan ik hiervoor een klacht indienen en krijg ik hier problemen mee met mijn telefoonabonnement?
|
Wie hier problemen mee zou kunnen krijgen is de bezorger denk ik. Jij zou zelfs kunnen claimen dat je het pakketje helemaal niet gehad hebt.
|
Waarom precies wil je hier een klacht voor indienen?
Mijn postbode tekent voor al mijn pakjes als ik niet thuis ben (en geeft ze af bij specifieke buren die ik vertrouw en die dat graag doen); maar die afspraak heb ik met hem gemaakt. Of ik laat het naar mijn ouders sturen en mijn vader tekent namens mij. Ik vind dat juist erg fijn, anders is het zo'n gedoe met afhalen en alles. Ik kan me voorstellen dat je dit vervelend vindt met bijvoorbeeld een aangetekende brief van een incasso-bureau. Ik zie nu niet in welk nadeel jij ondervindt. Of wilde je de telefoon/het abonnement helemaal niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |