![]() |
Naar een leuk meisje toe
Hoi,
Binnenkort gaan een meisje dat ik al lang ken en ik afspreken. Ik denk dat ze stiekem wel sex wil maar ben niet zeker van mijn zaak. Iemand tips voor de 1e keer en wat er supergeil is voor haar? |
Citaat:
|
Zorg voor goede communicatie en respecteer haar grenzen.
|
Hoe moeilijk het ook lijkt, maar blijf rustig en niet te snel verder willen gaan (goede communicatie dus). Als ze iets niet wil (of jij), moet je dat tegen elkaar kunnen zeggen. Verder denk ik vooral: Geniet ervan!
|
Letten op lichaamstaal. En niet te snel gaan, zodat je kleine signalen kunt oppikken.
Hoe reageert ze als je je hand op haar been legt? Doet ze haar benen ietsjes uit elkaar of spant ze juist spieren aan? Leunt ze met een ontspannen zucht naar achteren? Kruipt ze in elkaar? Legt ze haar hand ook op jouw been? Hoe is het oogcontact? Zulk soort dingen vertellen je veel over hoe iemand zich voelt. Bij twijfel: "Vind je dit wel fijn?" Of zelfs gewoon: "Je lijkt een beetje gespannen, is alles oké?" En verder niet vergeten dat je 't samen doet. Dus niet te veel willen presteren, niet bezig zijn met indruk maken, niet aandringen of pushen, maar gewoon lekker samen zijn en doen wat goed voelt. Dan zie je vanzelf wel of je keihard gaat neuken op de keukentafel, braaf een film gaat kijken, of halfnaakt Netflix gaat kijken en chillen in bed. |
Zorg ook dat je het veilig doet ;)
|
Oh, ja, dat natuurlijk ook! (y)
|
Bij de laatste paar meisjes heb ik altijd gewoon gevraagd of ze seks wilden, en dan vanaf daar gewerkt. Maar ik snap ook dat dat best eng kan zijn.
|
Citaat:
|
Toestemming vragen voor seks dat is echt weird en een complete turn-off voor een dame.
Als jullie al hebben gekust en dat gaat vlot, dan kan je gerust een stap verder gaan, daarom niet dezelfde dag natuurlijk. Maar meestal wil ze dan ook een stap verder wanneer het goed klikt. Het kan zijn dat dit te snel is voor een bepaald meisje. Respecteer dit maar laat je niet uit je lood slaan: dit betekent niet dat ze geen interesse heeft. Als zij gewoon verder kust dan probeer je later gewoon nog eens. Een vrouw is gewoon als de dood om 'easy' gevonden te worden. Je zal dus echt je best moeten doen, en haar echt veroveren Wat Dekaloog zegt klopt. Eens vragen ca va, alles ok? is iets helemaal anders dan toestemming vragen. Dit is wel ok. Haar lichaamstaal in de gaten houden is ok, al moet je je niet dood analyseren, dat is ook geen pretje. Soms moet je gewoon doen en dan zie je wel de reactie. Nog te snel? Neem paar stappen terug en later kan nog. Succes. |
Citaat:
|
??? Hoezo? Waar haal je dat allemaal.
Herlees mijn post. Volgens jou moet je "Seks aub?" vragen. Ik deed dit vroeger ook en ik kan je zeggen: dan worden er geen kindjes meer gemaakt hoor. Ik spreek dus helaas uit ervaring. Soms wil een vrouw het erg maar wil ze dat jij het voortouw neemt. Dat moet in de meeste gevallen van de man komen hoor. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt ouderwetse wereldbeelden, dat blijkt uit al je berichten. Ja, ik heb ze allemaal doorgelezen. |
Niet enkel ervaring van mezelf, maar ook van de grootste datingcoaches ter wereld. Maar misschien kennen zij er ook niks van, en heb jij alle kennis in pacht, dat kan ook.
Succes nog. |
Citaat:
Citaat:
|
Met je toestemmingsformulieren en je cursus begrijpend lezen.
|
Ik ben een vrouw en ik ben het toch wel eens wat Magno zegt..
|
Mijn eerste vriendje vroeg voor de seks of ik dat ook wilde, en dat vond ik heel lief en helemaal niet raar. Je hebt prima tijd om dat even te vragen op het moment dat je toch even moet stoppen om een condoom te pakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben het niet eens heel erg oneens met wat hij in dit geval zegt - al zet hij te sterk aan. Ik dacht de schrijfstijl en denkbeelden te herkennen, daar reageerde ik op. Dus tegen wie reageer je nu precies? :confused: |
Kijk, in alle eerlijkheid: ik ken chocoladekoek niet en hou me niet bezig met steun te zoeken online. Ik ken ook niks van IP-adressen. Er zullen voorstanders zijn over wat ik zeg, en tegenstanders. Ik besef dit heel goed.
Ik wil gewoon mensen helpen die vroeger ook veel te lief waren voor een vrouw, en steeds goedkeuring zochten. Net als ik dus vroeger. Dit is echt niet aantrekkelijk voor een vrouw. Ik heb zo talloze vrouwen weggejaagd... Een vrouw verwacht dat jij slim genoeg bent om op te pikken of het moment juist is om verder te gaan, zonder dat je dit moet verbaliseren. Ik ben nieuw op dit forum, dus vgl. me aub niet met voorgangers. Voor de rest wens ik iedereen veel succes met zijn of haar aanpak. |
Citaat:
En nu? :p |
Wat grappig, het lijkt wel of niet alle vrouwen precies hetzelfde willen omdat er zoveel verschil zit binnen die groep.
|
Sorry, het was niet mijn bedoeling om mensen boos of geirriteert te maken. Ik gaf mijn mening.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |