![]() |
motorhead 28 oktober hmh
motorhead speelt de 28tigste van oktober in de heineken music hall,
samen met anthrax en nog 2 bandjes wie gaat er ook, en wie weet er meer over ik ben zeker van de partij |
anthrax = :cool:
Motorhead = :cool:er wat speelt er nog meer? |
*MAMA, MOTORHEAD KOMT!!!*
wat zijn die andere bandjes? |
die 2 andere bandjes weet ik niet, daarom vroeg ik ook of iemand nog meer wist,
|
aaaaaaahhhhh motorhead, heersch, heersch, heersch!!! Dat wordt weer party!!!
|
motorhead vet ??? nou ik vind het helemaal ruk ze waren op waldrock maar ik vond het de moeite niet om te checken dus ben ik maar naar hui gegaan ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Motorhead is super muziek als je uitgaat. Waar ik wel eens uit ga draaien ze redelijk vaak: "Ace of Spades" & "Overkill". En dat is erg leuk. Hebben ze eigelijk verder nog meer mooie/leuke nummers?
|
check jun versie van "enter sandman" eens, heeeeeeerlijk.
p.s. "god save the queen" van the sex pistols hebben ze ook gecoverd, best wel vet als je Lemmy hoort ghehe. |
Ik vind de zang slecht en de muziek niet bijzonder.
|
Citaat:
Koop bijvoorbeeld maar eens de CD "Bastards". Erg goede CD. Of "March Ör Die". Als je toch download"tips" moet hebben: - Death Or Glory - I Am The Sword - Stand - On Your Feet Or On Your Knees - We Are Motörhead - Born To Raise Hell - Hellraiser en nog veeeel meer enzo.. En Maypole, Motörhead rost al die hardcore-bandjes van jou er zo uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan je van de meeste bands tegenwoordig echt niet meer zeggen. Ze doen mischien al 25 jaar het zelfde maar ze doen het wel rete strak en hebben nooit de belangstelling voor hun publiek verloren. |
Motorhead heerscht heel veel bands eruit... lemmy is een van de beste zangers
alleen kut dat ze nou in amsterdam spelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |