![]() |
Expiremteren met pijpen
Hoi allemaal,
Ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik ben erg nieuwsgierig naar pijpen en het experimenteren met andere jongens ik heb de laatste tijd ook het idee dat ik jongens steeds aantrekkelijker vind ik ken iemand die ook nieuwsgierig is naar pijpen maar ik mag hem niet pijpen want hij vind zich zelf niet de juiste persoon maar ik weet dat hij het alleen ontkent omdat hij dan denkt dat ik hem gay vind. want hij lag laast naast me te fappen. Hoe kan ik hem verlijden dat ik hem mag pijpen want ik wil gewoon een keer weten hoe het is om iemand te pijpen. Ps sorry dat er geen punten en coma's in de tekst staan en ik denk dat ik bi ben want in vind vrouwen ook heel erg aantrekkelijk. |
Je gebruikt geen interpunctie omdat je denkt dat je bi bent? :Confused:
Als je vriend niet door jou gepijpt wil worden is er geen nette manier om hem daar toch toe te verleiden. Niet willen is niet willen. Heb je hem weleens gevraagd waarom hij zich wel aftrekt waar jij bij bent? |
Nee k denk dat ik bi ben en die interpunctie was los van elkaar bedoelt😂
|
Ik bedoel meer een manier waarop ik hem kan laten aftrekken en dat ik dan verder kan gaan dan alleen trekken want ik denk dat het geleidelijk beter gaat dan opeens random gaan pijpen maar hoe laat ik hem samen met mij aftrekken en hoe kan ik goed pijpen
|
Citaat:
|
Waarom wil je mensen dingen laten doen die ze niet willen?
|
Je kan je zelf ook pijp als je lenig bent
Je moet dan je kin op je borstkassen doen en je moet heel maal naakt en je lul moet stijf zijn kijk maar op internet dan kan je het zijn |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |