![]() |
hoe ze je aan je ouders dat je internetvrienden hebt?
hoi, ik ben sanne en ik heb wat internetvrienden. al best lang alleen ik wil ze heel graag een keer in het echt ontmoeten. maar ze wonen best ver weg en ik zou daarvoor dus met de trein moeten en dan moet ik het natuurlijk wel zeggen. hoe moet ik dit zeggen
|
Dat je met de trein naar vrienden gaat
|
Of uitleggen hoe je deze mensen kent, misschien je ouders een keer via bijvoorbeeld Skype kennis laten maken met deze vrienden. Als die mensen een gezicht hebben zijn ze vaak direct al minder eng.
|
Citaat:
|
Mijn ouders vonden het eerst niet heel okay, tot een van die jongens een voormalig klasgenoot van een klasgenoot van mij bleek te zijn en ze hem ook ontmoetten. Altijd open geweest daarna over naar wie ik ging, nooit issues gehad, terwijl vooral m'n pa nog steeds wel eens zenuwachtig kan worden erover. En dat terwijl hij zijn vrouw via internet kent :cool:
|
Citaat:
|
Dat ik naar een meeting ging met mensen die ik via internet kende in Utrecht en of dat okay was. Ik mocht toen al zelf met de trein lange afstanden afleggen enzo.
|
Citaat:
De eerste keer dat ik een internet-vriendin in het echt ontmoette was trouwens in Londen, want daar waren we toen toevallig allebei met school :cool: |
Ik heb altijd precies gezegd wat ik ging doen en met wie. Dus toen ik voor het eerst iemand ging meeten, namelijk flyaway, zei ik tegen mijn moeder dat ik op het s.com forum een meisje van mij leeftijd had leren kennen en dat we in Alkmaar koffie wilden gaan drinken. Mijn Moeder heeft geloof ik haar ouders gebeld en iedereen vond het prima. Mijn moeder zei dat ik er rekening mee moest houden dat ze misschien niet hetzelfde was als ze online zei. Maar dat was ze gelukkig wel!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |