![]() |
Hoe hoog is de druk in jouw CV-ketel?
Bij mij schommelt die tussen de 0,8 en 0,9 :herp:
|
En nu?
|
Hij was bij mij telkens te laag en na bijvullen weer binnen een week te laag. Toen bleek mijn expansievat lek. Nu is het okee denk ik.
|
1,9 bar. Ideaal zo'n app aangezien ik er ruim 3000 km bij uit de buurt ben. Kan tenminste een antwoord geven.
|
Citaat:
|
1,8 bar op de ketel, 2,2 in de keuken
|
1,4 bar.
|
1,5. 1,8 als de verwarming aan staat.
|
Weet niet eens waar je dat kunt zien
|
Op de cv ketel. ;)
|
oei dit is abracadabra
|
Wij hebben geen CV:herp:
|
Weet ik veel, who cares :o
|
Wat Krista zegt!
|
Ik zou het echt niet weten. Waar zie ik dat?
|
Ik heb geen cv :'(
|
1,5/1,6 :P
|
Volgens de expert was dat trouwens te laag, maar toen hij met het installatiebedrijf ging bellen bleek dat het wel klopte. Wat een expert dan. :P
|
Citaat:
|
:Lisa:
|
Ik hoorde op de radio dat je ook eens per jaar oid je cv-ketel moet laten controleren ivbm koolstofmonoxide vergiftiging. Doen jullie dat?
|
Dat doet de woningbouw! Maar ik heb wel een koolmonoxidemelder geplaatst.
|
Vorig jaar bij het plaatsen van nieuwe cv-ketels ging er wel wat fout bij overburen. Drie mensen hadden koolmonoxide vergiftiging (stel + kind). Drie ambulances, 2 politie auto's, brandweer en n trauma helikopter. Ze hadden de pijp naar de schoorsteen niet goed vastgezet. :|
|
Citaat:
|
Moderne vrouw dat je bent ;)
|
Zeker :o Ik betaal die man genoeg!
|
Pfff :D
|
Wat is daar nou weer pff aan?
|
Emancipeer jezelf Krista! :D
|
1,5 / 1,6; genoeg voor 55m2 zonder verdiepingen. Mn expansievat is wel gaar volgens mij maar ben laatst al even zoet geweest met het opnieuw plaatsen van een nieuw overdrukventiel-wat-nergens-te-krijgen-was-in-het-formaat-dat-ik-zocht. Dus dat expansievat doe ik wel als het weer wat beter weer is :P
huhu overdrukventiel. -laat scheetje-. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee, die shit is centraal geregeld door de woningbouw.
|
Citaat:
|
Ze komen om het jaar voor controle en onderhoud van de ketel.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja dat snap ik ook wel. Hier verwachten ze wel dat de huurder de cvketel zelf bijvult wanneer dat nodig is. Kleine moeite ook. Al heb ik het nog niet hoeven doen sinds een nieuwe ketel is geplaatst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okeeeeee er stroomt nu een straal water uit mijn CV
|
overdrukventiel lekt, MISSCHIEN komt er vanavond een monteur en anders morgen
|
Maar goed dan dat je de monteur precies kon vertellen wat de druk was gisteren om kwart voor acht!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |