![]() |
Hoi doei #1901
Rookruimtes <3
|
Hoi
|
Veel plezier deadlock! *O*
|
|
Oeps.
|
Je zorgt gewoon voor gezelligheid *o*
|
hallo
|
Nieuwe camera-accu binnengekregen (y) Helaas ook een pakje gemist vanmorgen toen ik aan het hardlopen was :(
|
Extra veel knoflook in mn spaghetti. :lief:
|
Extra veel knoflook in m'n alles!
(Tapasssss! Keihard meuren, heujjjj!) |
Heerlijk!
|
Ech wel! Helaas was het wel een arrangement en geen all-you-can-eat, dus ik kon niet zelf kiezen, maar er zaten lekkere dingen bij. Knoflookchampignons gevuld met gehakt, pittige biefstukdingetjes met knoflook en ui en andere meur, knoflookgarnalen, tomaten-knoflook-gehaktballetjes....
<3 |
Ik had 't wel te doen met 't personeel btw, want ons team was verdeeld over 2 tafels en de lange tafel was zó luidruchtig. Niet normaal meer.
Er zat ook een stelletje vlak achter ons en die waren niet blij dat hun romantisch avondje werd verstoord. |
Mja. Dat had ik n keer. Rustig aan t eten en kletsen met n vriend. En toen een lange tafel vol studenten (wtf doen die in den bosch?). Konden elkaar niet meer verstaan. :herp:
|
Avans zit toch gewoon in Den Bosch?
|
Bij studenten denk ik aan uni niet hbo.
|
Ik kwam er vanmiddag achter dat mijn Liedjes-die-mama-altijd-zong-playlist weg was :( Maar vanavond een nieuwe playlist gemaakt en een lijstje met nummers die daar nog in ontbreken. Ook een hoop nummers gevonden die eerst nog niet in de playlist stonden, zo fijn!
|
Ik ook, maar had niet verwacht dat jij dat ook zou doen :p
|
Waarom dat? :P
|
Citaat:
|
Pfffrrrrt wat een dag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel een goed idee zo'n lijstje, zeker als ie ook op 'n telefoon staat. :y Maakt het ook makkelijker om papa te vragen of hij daar nog CD's of LP's van heeft liggen en om bij de kringloop daarnaar te zoeken. |
Nou, dan een tattoo! :p
|
Citaat:
|
Waarom?
|
Pas gewassen beddengoed :lief:
|
Citaat:
En daarbij: wat zal Queasy hier wel niet van zeggen? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja. Zo zou je het ook kunnen zeggen denk ik. Bij studenten denk ik idd aan uni. Zoals ik eerder zei. Ik weet niet waar ik aan denk bij hbo'ers.
|
Citaat:
|
Hap hap hap
|
Echt typisch hbo weer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En weer thuis. Man, het was toch een beetje koud om te kamperen :lisa:
|
Citaat:
|
oi oi fam
|
Goedemorgen, Durian.
|
Citaat:
|
Ik vind dat ook raar, Abby. Bovendien, hoe kun je van een groep weten die je niet kent verder dat ze naar de uni gaan en niet naar het hbo/mbo/überhaupt studeren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan moet je je water eens na laten kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Terug van sintviering in Rotterdam. *o*
Dooie boel hier |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |