![]() |
Het leven?
hoi
even zitten filosoferen, is het leven een dodelijke ziekte? :rolleyes: reacties graag |
Het leven is een pauze tussen eeuwigheid en eeuwigheid.
|
Het leven is een pauze tussen eeuwigheid en eeuwigheid. Nice, zelf bedacht (y)
|
Het leven is een ziekte en zijn remedie tegelijk.
Het leven laat je de tijd die het je geeft zelf besteden, goed of fout. Gaat het leven fout dan kun je het alsnog verbeteren. Het leven is dus niet eenzijdig..... ;) |
Neey, niet zelf bedacht, van m'n pa gejat. *vraag zich af waar die 't dan weer vandaan heeft*
|
ja
|
Volgens Van Dale is een ziekte:
Citaat:
Als je ervan uitgaat dat je eeuwig 'bent' (zeg de tijd dat de aarde bestaat ofso) dan is het leven slechts een kortdurende 'ziekte' van een jaartje of 80 daarin. Ga je er vanuit dat dit įįrdse bestaan alles is, dan is het uiteraard geen ziekte maar het normale 'zijn', waarin je weer ziek kan worden. Het hangt dus af van je uitgangspunt. :) - as always.. |
Leven is geen ziekte, leven is wachten op de dood... En soms kun je - bewust of onbewust - je eigen wachttijd verkorten... Jaja, konden de ministers dat maar he :p
|
ik hoorde het gisternacht in het begin van een noorse film:
Voor je geboorte ben je niets. Na de dood ben je niets. Het leven is een onderbreking van het niets zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Het leven is een SOA...
FF serieus, ik ervaar het niet als een aandoening. Ik vind het allemaal wel interessant. Maar wat ik ermee moet, daar ben ik echt nog steeds niet uit. Tot die tijd doe ik maar gewoon een beetje mee met de rest. |
Citaat:
Groeten, Hermes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |