![]() |
Joop Braakhekke is overleden
|
Wat een gemis. Ongelofelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind je hier dan van? :o |
Citaat:
Het is niet alsof het nou heel bijzonder is dat een 75-jarige BN'er in any given year sterft, dat draagt nou niet echt bij aan het 2016-rampenjaar idee. |
Ik vind het eigenlijk zieliger voor zijn moeder van 106.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of om Kyle te parafraseren: Either it's both okay to poke fun at something and to criticize the person who's poking fun for it, or both aren't. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me herinneren dat ik moest huilen toen Jeroen Willems was overleden, dan zijn reacties met "Boeiend" niet heel erg tof. |
Tja.
|
Dan nog. Iedereen mag daar een mening over hebben. Als moeten huilen een maatstaf moet zijn voor je reactie voor je houden...
|
Citaat:
Ik vraag me gewoon af waarom je het nodig vindt om zoiets te zeggen. Wat NfS zegt dus. |
Citaat:
Stel je niet zo aan. Het zijn pixels. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar goed, Joop Braakhekke dus... Ik vond hem bij Ranking the Stars geloof ik wel leuk.
|
Wat Deadlock zegt :o maar ik vind het vooral ook een weinig boeiende discussie eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met Ivo Niehe waarschijnlijk :o die heb ik ook gezien en idd sympathieke man. (y)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Joop Braakhekke echt voor het laatst zien verschijnen in Bros reclames van duizend jaar terug :o
|
Kutkristaco nu wil ik bros
|
Ik vond Joop best grappig en hij was geen Alan Rickman inderdaad, maar het is wel weer een extra bekendheid die dit jaar het loodje legt. Het zijn er bizar veel dit jaar, naar mijn idee.
|
Citaat:
|
Nou is Peter van Straaten weer dood, het moet niet gekker worden!
Ik heb trouwens niet het idee dat er in 2016 meer BNers zijn overleden dan voorgaande jaren, ik denk dat het net is of er veel personen bij zijn bij wie jij je meer betrokken voelt. |
Die kerel van vlinderscrime omgelegd
|
Peter van Straaten is dood? :Eek:
|
Wie is Peter van Straaten?
|
Citaat:
|
|
:lief:
|
Ach. Ziek of gewoon oud en op?
|
Ziek en oud
|
|
Van die "ja, zo gaat het wel"-strips :D pijnlijk herkenbaar soms
|
En nu lees ik net dat Greg Lake zijn bas aan de wilgen heeft gehangen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik las het pas te elfder ure:ghe:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |