Macy1993 |
08-12-2016 23:38 |
Paniek
Hallo, het is Al bekend dat ik angst en paniek stoornis heb, ik heb dit vooral als ik na bed ga, dat ik mijn hart harder voel bonken en moment dat ik in slaap begin te vallen het idee heb dat ik dood ga ofzo, en voel me door me hele lichaam en hoofd lichtjes! Ook vaak denk ik vaak dat ik kanker heb of een rare ziekte onder me leden heb aangezien je vaak op de raarste plekjes de raarste steekjes en pijntjes even voelt.. hebben nog meer mensen dat? Ben daar bij ook overspannen.. volgende week moet ik na mijn schoonouders en dat is een uur rijden vanuit ons en moeten daar met de hele bubs gaan eten dus we zijn daar al vanaf smiddags, ben nu al bang dat daar dadelijk iets gebeurd met een aanval aangezien ik ook als hsper leef hoogsensitive person komen prikkels en gevoelens nog net wat harder binnen helaas dus ook snel hoofdpijn met drukte en diepgaande gesprekken om mij heen en heb daar heel snel last van die prikkels op dit moment met deze stoornis, iemand een idee om daar mee om te gaan? Krijg wel al emdr Hypnotherapie maar die heb ik pas 1 afspraak gehad morgen de 2e! Mijn kapster heeft er ook last van die zegt dat het maanden goed kan gaan en dan weer zo'n terug val kan krijgen ? Waar ik niet op zit te wachten.. iemand ervaring mee?? Heb oxazepam ma die probeer ik zo min mogelijk te slikken aangezien ik het idee heb dat ze steeds minder werken heb natuurlijke druppels van emdr mee gekregen dat je gedachtes rustiger worden en melatonine slik ik om sneller in slaap te komen aangezien jk slecht slaap ook... ik hoor graag terug gr mees
|