![]() |
gebruikt of niet?
Ik was op vakantie met vinea. We hebben een ontzettend gave vakantie gehad. Ik heb daarop ook een jongen ontmoet. We waren echt knettergek van elkaar. We besloten dan ook in Nederland om door te gaan. Maar naar een maand kwam daar een einde aan. Hij maakte het uit. Door omstandigheden. Hij gaat op kamers en zijn ouders gaan uit elkaar enzo. Hij kon het gewoon niet meer. Hij mailde toen ook dat hij gewoon vrienden wilde blijven enzo.
Nou mailde ik daarover en toen zei hij zoiets vaags van: Ik wil eerst zien of jij in het patroon van op kamers gaan en thuis past. Dan zien we of we vrienden kunnen blijven of niet........ Uit het mailtje kon ik ook wel opmaken dat hij veel meer de kans op niets achtte. Denken jullie nou dat ik gebruikt ben of zit hij gewoon zo in trouble dat hij het ook allemaal niet meer weet?? |
ik denk niet dat je gebruikt bent. toen mijn beste vriendin haar broer verloor, heeft ze het ook direct uitgemaakt met haar vriend. gewoon omdat ze er door omstandigheden even geen zin in had.
wel vind ik zijn opmerking raar van of jij wel in het patroon past. dat slaat weer nergens op. dan denk ik toch dat hij simpel weg gewoon geen zin meer in je heeft en erom heen draait. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |