![]() |
Leuke manieren om te masturberen
Wie kent een manier om optimaal te genieten van het masturberen in je eentje?
|
Vinger in je reet
|
met je ballen spelen ookal doe ik dat persoonlijk nooit
|
Citaat:
|
Verschillende manieren, zo hang ik soms een washandje over de douchekop en laat dan de dikke straal op mijn eikel met voorhuis stralen tot en orgasme. Ook soms met een vibrerend ei met een elastiekje aan mijn eikel, dit leid tot een hevig orgasme dat je lang op kunt houden en hevig klaar komt. Ook de prostaat aanraken is heerlijk
|
budude17 hebjouw manier ookal een paar keer geprobeerd en is een echte aanrader
|
Nice, welke bedoel je dan?
|
allebei lol
|
Ik heb ook een manier ontdekt om meer te genieten en dat is de wortel van de penis tussen je anus en je ballen stimuleren
|
Als je lichaam warm is (als je net uit bed of onder de douche vandaan komt bijv.) is het heerlijk om je zak strak te trekken en aan je ballen te kriebelen.
Ook is het zalig om met een natte vinger over het randje onderaan je eikel te gaan. Er worden ook allerlei hulpmiddelen gebruikt om het masturberen spannender te maken, je kunt het zo gek niet bedenken: cockrings, buttplugs, olijf-/massage-olie, zeep, knijpers, touwtjes, elastiek, tepelklemmen enz. Maar daar heb ik geen ervaring mee. |
Na al wat ik heb uit geprobeerd, ben ik nu tot de conclusie gekomen, dat af getrokken worden door mijn meisje alles overtreft.
|
daar heb je zeker gelijk in maar als je het laat doen hoezo ga je dan niet verder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE=geilJongetje16;34283920]daar heb je zeker gelijk in maar als je het laat doen hoezo ga je dan niet verder[/QUOTE
Dat is meestal, het voorspel van wat er nog gaat komen, en dat overtreft dan mijn fantasie en stoutste dromen:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |