![]() |
Als je pijn hebt of je voelt je klote wat doe je dan??
Wat lucht jou op, als je ergens mee zit en je wil er zo snel mogelijk vanaf?
Ben benieuwd.. |
schreeuwen, huilen en aan zo veel mogelijk mensen vertellen wat voor onrecht mij is aangedaan....
xxx |
schrijven
|
Trainen.
|
Schrijven, muziek heel luid zetten. Of tekenen.
En aan niemand vertellen hoe ik me voel. |
schrijven, slapen, huilen, praten, niet praten, mezelf pijn doen enzow :S
|
Ik kruip helemaal weg, liefst waar niemand me kan zien.. En ik doe wat ik dan wil, als iemand me stoort heeft die een probleem..
Het leek mij alsof dit niet normaal was, maar mijn psycholoog zei dat dat een normale manier was. Wa denken jullie?? :o |
Iedereen heeft zijn eigen manier die helpt. Ik zeg nie dat alles goed is, maar sommige dingetjes wel :)
|
wegkruipen in mezelf en helaas nog steeds mezelf pijn doen..
|
Citaat:
gewoon helemaal alleen.... en als m'n ouders of zus erzijn ga ik naar m'n kamer....(blokkeer mijn kamerdeur :) ) en luister muziek en ga wat krachttraining doen....... na ongeveer 5 minuten ben ik kappot :D, val neer op m'n bed en val vervolgens vaak in slaap :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snijden en alleen zijn enzow
|
in alle eenzaamheid muziek luisteren op mn kamer of op de fiets
|
Als ik de mogelijkheid heb (en tijd) ga ik fietsen of skaten. ookal helpt dat meestal niet, dan ben ik iig ff weg van huis, en vooral ff alleen.
Soms ga ik ook ff chatten met een goeie vriendin (chat-vriendin) dat helpt soms ook. maar lukt het dan echt niet of is die vriendin niet online dan ga ik op m'n kamer zitte, beetje m'n huiswerk doorkijken (maken lukt dan niet), radio luisteren, veel nadenken en soms mezelf verwonden. Gelukkig is dat maar 1 op de 3 keer als ik me rot voel Kuzzz ps. ff weg van huis naar een rustig gebied buiten kan ik iedereen aanraden. als je langer dan een uur wegblijft helpt het echt. :o |
nbtje zelfmedelijden eerst :) en dan een lange wandeling (y)
|
gitaar spelen, muziek luisteren, pizza eten (laatste helpt zeer snel om je weer beter te voelen) maar da's persoonlijke ervaring :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huilen op muziek, krassen :o , schrijven, erover praten op internet .
|
als ik boos of verdrietig ben wil ik meestal aleen zijn .
ik ga dan meestal steppen of wandellen tot ik ben af gekoelt. soms wilt huilen ook wel helpen. en ik weet net wie van jullie in God geloofd (ik wel) maar soms leg ik al mijn verdriet neer bij hem . liefs (y) jorina (y) P.S. laat je niet uit het veld slaan :) |
slapen.. maar slapen kan niet eeuwig.. dus zit eeuwig achterinternet.. 24/7
maak mezelf helemaal kapot. |
Mezelf slopen, of met m'n vriendin erover praten.
|
Pijn? Ligt aan wat voor pijn. Lichamelijk? Dan leef ik gewoon verder, das nl normaal. Geestelijk? Dan zoek ik iig m'n vriend op, knuffelen met m'n kat, ga ik computeren/stadten/lezen/huiswerk maken/enz.
|
Ik kan mezelf wel eens wat aan doen als ik mij klote voel. Alleen doe ik dat niet, omdat het toch geen zin heeft.
Als ik pijn heb, kan ik die pijn lang weerstaan en anders slik ik een pijnstiller. Op rustig te worden ga ik tv kijken of achter de computer zitten en wat surfen. TechXP |
ik ga eerst heel erg huilen, en een maand geleden, sneed ik me nog heel erg.....
Maar omdat dat eigenlijk nog zeerder doet na een paar dagen, had ik er geen sin meer in, maja kus mandy |
- op mn bed liggen en huilen
- mijzelf dervan overtuigen dat alles weer beter wordt (is tot nu toe al altijd zo geweest dusja hoe ver weg dat ook lijk, ik weet dat de toekomst er beter uit ziet) |
Bier drinken.
|
me in m'n kamer opsluiten, muziek keihard aan en op bed liggen smsen naar me beste vriend((inn)en), die zijn altijd een goeie troost voor me
|
Ik denk altijd heel veel na, waarom ik pijn heb bijvoorbeeld. Hoe mijn leven verder zal gaan, hopen dat ik geen depressie krijg of zo.
Snijden komt er ook bij, eerst probeerde ik te stoppen.. ik zoch heel veel soorten afleiding. Krachttraining dus ook, en nog meer. Als ik me tegenwoordig zo voel kan ik ook nog met een goede vriendin erover praten. Maar als je eenmaal snijdt dan is dat vaak de eerste keuze:( |
Als ik me echt heel erg rot voel ga ik mezelf snijden... neit de beste oplossing i know... maa,r k kom er maar niet vanaf :(
|
Citaat:
fijner dan wanneer de zon schijnt, want dan loopt het bos vol bejaarden :s :eek: vooral verdwalen vind ik fijn (y) |
huilen (hoewel me dat de laatste maanden niet lukt :( ), maar vooral mezelf pijnigen. (jammergenoeg)
|
Vorrig jaar ging ik altijd fietsen...'k was dan ook altijd helemaal kappot aan het einde van de dag...
Nu doe ga ik fitnissen, of afgrijselijke muziek draaien en meezingen...of op et internet wat vervelende reacties plaatsen :o |
niks.... dan kan ik echt niks doen, behalve stil zitten/liggen en nadenken en piekeren, tijdenlang..... :( en dat gebeurt de laatste tijd vrij regelmatig.......
|
praten, gewoon iemand bellen die goed kan luisteren
|
Schrijven in een soort dagboek (map met losse blaadjes eigenlijk), of doelloos door het huis gaan lopen en in spiegels kijken, wat dan weer averechts effect heeft (geen goede oplossing dus) of contact gaan zoeken met mensen, msn ofzo en gaan zeiken tegen iedereen en praten (helpt ook niet echt, heb het idee dat al veel mensen me voor gek hebben verklaard in mijn lijst) Maar ok, schrijven werkt het beste min of meer bij mij.
|
janken, en als ik daar genoeg van heb ga ik net zo lang afleiding zoeken tot ik het gevonden heb
|
muziek maken/luisteren
|
Citaat:
Andere keren neem ik de gitaar in de hand en blijf gelijk 3 uur achtereen spelen, alle gedachtes vloeien als het ware weg en worden omgezet in melodien |
ik mezelf dan alleen maar snijden helaas. :(
|
Huilen, praten, muziek luisteren, roken, knuffelen met mn vriend
|
Praten..wandelen met muziek ..dichten...huilen..
|
huilen, wegdromen op muziek, in de regen staan, gedichten schrijven... soms snijden..
|
huilen en uitleven (in vorm van lachen, vervelend doen)
|
Als ik me kut voel, ga ik de straat op, sla ik iemand in elkaar, en voel ik me weer goed....dan is 't toch ook geen zinloos geweld meer??
|
gitaar spelen
|
Naar het bos, naar het strand... tekenspullen of een boek mee. Gewoon helemaal tot mezelf proberen te komen.... En als dat niet lukt reageer ik helaas alles op m'n vriend af :(
|
Muziek, praten, huilen, schreeuwen, uitgaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |