![]() |
Aliexpress
Wie heeft via deze site spullen gekocht? Betrouwbaar? Zijn leveringen echt gratis (indien vermeld op site)?
Wil heel graag zo een tekenboek kopen (hier is dat boek duizend keer duurder) :| |
Onderdeel van Alibaba toch? Volgens mij is dat een portaal, dus verzameling van verkopers. Altijd even op de reviews letten dan :o k Heb een keer 3 vlaggen besteld: € 25, lekker goedkoop. Kwam nog wel € 50 porto :ghe: bij, maar nog altijd goedkoper dan hier bestellen. En toen kwam er nog een naheffing van de douane € 25 :lisa:
|
Ik heb er allerhande kleren en prullaria gekocht. Als het onder een bepaald bedrag is betaal je geen invoerkosten (Ik dacht 25 euro, maar blijkbaar dus niet?)
Idd checken of er reviews bij staan. En als het supercheap is 't er gewoon op wagen. |
Zolang je niet meer dan 20 euro (iets meer maar ik weet het exacte bedrag niet meer) koopt betaal je geen invoerrechten en is het prima als je het niet erg vindt om er lang op te moeten wachten.
|
Mijn buurvrouw zweert erbij, als je het inderdaad oké vindt om wat langer te wachten. Check even wat de invoerrechten kosten en dat soort dingen, dan komt het vaak wel goed.
|
|
Kleding past vaak niet en is vaak van slechte kwaliteit, dus de reviews lezen is echt noodzakelijk. Verder kun je je bij sommige producten afvragen waarom het zo extreem goedkoop is. Iemand die ik ken is kunstenaar en haar spullen worden via Aliexpress als namaak verkocht, waarbij ze wél haar foto's gebruiken. Verder zullen de arbeidsomstandigheden niet altijd even goed zijn.
Maar... prijs klopt en het is heel goedkoop. |
Electronica raad ik zelf ten zeerste af. De CE en FCC logo's zijn erop gelogen áls ze al moeite hebben gedaan om ze erop te zetten, in het tweede geval mag het ding officieel niet geďmporteerd worden, en ik heb al diverse apparaten zien ontploffen.
|
Een oud-collega en beruchte gierige aap kocht ooit eens een MP3-speler voor in de auto voor ongeveer $0.80 op zoiets. Die grappenmaker dacht dat ik wel even wilde helpen het ding te troubleshooten (want: hij deed het niet én geen handleiding). Dank je de koekoek, ouwe.
|
Citaat:
|
Citaat:
verder wel mee eens natuurlijk, geen Chinese goedkope rommel electronica kopen http://spm.ucu.edu.ua/en/wp-content/...port-ce-eu.jpg |
Citaat:
|
Kleine dingetjes zijn handig en goedkoop. Inderdaad geen kosten onder bepaald bedrag.Kleding is zoals gezegd vaak te klein en slechte kwaliteit. Elektronica en speelgoed voor de kids niet veilig.
Perfect voor spullen die niet lang mee hoeven of van goede kwaliteit moeten zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |