![]() |
Gangsterboy
Mensen denken vaak dat ik een gangsterboy ben ik woon in een niet zo nette buurt en ik ben de hele dag op straat ik gebruik ook straattaal en train iedere dag kracht maar vanbinnen ben ik verlegen en lief iedereen denkt dus dat ik een klootzak/slechte jongen ben maar de mensen die mij echt kennen weten beter hou kan ik het beeld wat mensen over mij hebben veranderen P.S ik wist niet waar dit moest
|
Nou het zou helpen als je dat wat je voelt ook zegt in plaats van je heel cool voor je doen. Hoe moet iemand nou weten wat er in je zit als je het nooit laat zien?
|
Ik wil het wel laten zien maar ik weet niet hoe
|
Maar hoe gedraag je je dan? Als je wat te drinken gaat halen in een cafetaria zeg je dan:"Hee, geef es een cola, bitch" of "Mag ik een blikje cola aub"? En de hele dag op straat? Moet je dan niet naar school?
|
Citaat:
En met hele dag op straat bedoel ik na school |
En hoe merk je dan dat mensen denken dat je een gangsterboy bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan er niks aan doen, jij bent nu die ekte gangsterboy
|
Als je het verkeerde beeld dat mensen over jou hebben wil veranderen kan je het beste gewoon jezelf zijn. Dus zoals jij jezelf noemt (verlegen en lief), zo zou je je ook kunnen gedragen. Op den duur zullen mensen in je omgeving merken dat je inderdaad niet die gangsterboy bent maar juist een aardige jongen.
|
Citaat:
Perfect |
Ben je al een vlog begonnen?
|
Goed naar jezelf luisteren, niet bang zijn om je emoties te uiten, en doen wat je zelf belangrijk vindt.
En daarnaast kun je nog eventueel je kledingstijl aanpassen. In een joggingbroek met een wifebeater word je eerder als 'fout' gezien dan in een overhemd en een nette zwarte broek. |
Bedankt iedereen ik zal dit proberen
|
Je bent 12 jaar?
Leer eerst eens zindelijk te worden hahaha |
Citaat:
Iets tegen 12jarige? |
Citaat:
Ken genoeg "volwassenen" die dommer overkomen dan de reacties die ik lees van WendyL ... leeftijd wil niks zeggen:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |