![]() |
Datingshit en Geneuzel #2
Ik heb gisteren op de kerstborrel even met mijn werk-crush gepraat, maar dat is toch ook niks denk ik. Hij is ook volgens mij iets van 5 jaar jonger dan ik :P En er waren nog wel andere leuke mannen, mee gedanst, mee gepraat maar verder niets boeiends gebeurd.
|
Ik had een heel leuke date, maar die eindigde met de slechtste zoen die ik ooit kreeg -O-
|
Echt gatverdamme :D(n)
|
Oh bleh daar kun je ook echt niks mee :s Met slechte seks is nog wel wat bij te sturen denk ik altijd, maar zoenen..?
|
Tongzoenen valt ook wel wat aan bij te sturen, maar ongemakkelijk is dat wel :herp:
|
Wil je die moeite doen als je één date gehad hebt? :p
|
Citaat:
|
Ik vond de afgelopen maanden wel echt een heel goed voorbeeld van hoe zoenen en seks heel snel kan 'verbeteren' van 'alles leuk en aardig' naar 'yum yum gimme some (more)'!
If anything, dan heeft hij sowieso aan z'n skills kunnen werken. HOTDAMN! En als je lol hebt in bed en er geen punt van maakt, dan is samen tot nóg betere seks komen echt wel leuk vind ik! |
Ja oke maar alles leuk en aardig is een beter startpunt dan 'ik ga over mijn nek als je je tong nog één keer zo rondcentrifugeert'.
|
:D True.
Maar ook dan zou ik wel werk van maken denk ik. Vaak is het een kwestie van iemand even rustig in zijn ogen kijken en hem / haar het gevoel geven dat zoenen een kwestie is van elkaar aanvullen en het dan rustig nog een keer proberen. |
Mits hij / zij de moeite waard is uiteraard!
|
Je bent te goed voor de centrifuges van deze wereld! Maarja it's a dirty job and someones gotta do it!
|
Ik had wel een goed gesprek met mijn ex-lief. Maar op een bepaalde manier voelt het toch al een gek soort impasse. Op de nacht dat het uit ging, hebben we eigenlijk pas voor het eerst écht gepraat en zijn we voor het eerst echt kwetsbaar en eerlijk geweest over onze gevoelens en twijfels.
Dan kom je dus juist dichter bij elkaar, maar is de conclusie na heel lang praten en ik een gek soort bubbel zitten, dat het uit is. Voelt echt vreemd. Ook zo'n uitspraak als "we passen nú niet bij elkaar". Ben wel weer wat rustiger nu onder het hele gedoe. Maar mis hem enorm. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik kan me gewoon zelf niet voorstellen dat je na zo'n korte tijd iemand al zo erg mist. Zeker als je pas 1 keer écht hebt gepraat. Maar ik snap wel dat het extreem kut voelt. |
Ik heb een leuke date gehad deze week, nu ben ik wel benieuwd hoe hij zoent, maar met mijn bijna-toyboy er ook nog bij is het sowieso wel goed vertoeven (y)
|
Ik snap het juist wel goed, dat je iemand gaat missen na een zeldzaam 'echt' gesprek. Zeker als je, zoals Tigerly aangeeft, niet vaak mensen dichtbij laat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms heb ik van die emobuien, dat ik me mega alleen voel en verlang naar iemand waar het gewoon echt grotendeels superfijn mee is. Die me aanvoelt en met me wil knuffelen enzo. Iemand die doortastend is, nadenkt over de dingen met een positief en motiverend wereldbeeld. Waar ik me gewoon thuis bij voel en die ook gewoon een beetje moeite doet om met aandacht samen te zijn. Dat we elkaar zó leuk vinden dat we de sterren van de hemel dansen zonder dansles.
Maarja, zoveel lopen er niet rond. Of ze zijn al verloofd/papa/whatever :Herp: |
Ohja en op andere momenten denk ik, ik heb mijn handen al vol aan mezelf, doe normaal. :'D
|
Citaat:
|
Was niet serieus bedoeld natuurlijk, maar hij is 20 en ik ben 22 :D
|
Citaat:
|
Wie was dat ook alweer die vond dat hij een fucking oud wijf aan de haak had geslagen omdat ze 87 dagen ouder was dan hij....
|
Ah iemand van het treinenforum was het. Schat van een kerel verder :D <3
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb ook een toyboy.
Spoiler
Citaat:
|
Ja nee dus nee echt niet nee. Bah.
|
Citaat:
|
Nou, het was meer dat we gesprekken op dat diepe niveau nog niet gevoerd hadden (we kenden elkaar natuurlijk ook pas twee maanden), omdat het op een ander niveau heel erg vanzelf ging en we heel sterk voelden dat we bij elkaar hoorden. Ik mis dus echt wel hem.
Ik ken mezelf echt wel goed genoeg om te weten of het om de aandacht gaat of om de persoon. :o Maar goed, time to move on denk ik dan maar! *o* |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan trouwens iemand na korte tijd al oprecht missen hoor. Soms kan je in korte tijd heel intens met elkaar omgaan. Ik heb ook wel eens nog maanden weemoedig teruggedacht aan een vakantieliefde.
|
Citaat:
Ik geloof er wel in. Juist als je niet vaak echte aansluiting hebt met mensen, kan één goed gesprek erin slaan als een mokerslag. |
Ik ben al sinds het begin van het vorige topic aan het meegluren en vind jullie allemaal schattig :bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb de leukste al van de markt gekaapt :bloos: Het heeft wat moeite gekost want hij wist zich goed te verzetten, maar nu hebben we het heel erg fijn samen. :lief:
(en dan was ik daar dus echt ziek hè, moet je nagaan hoe ik normaal gesproken ben :ertur: :herp:) |
Citaat:
(Echt prachtig, dat haar staat je echt heel erg mooi!) |
:bloos: dank je
|
tvp
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lorie is gvd heet. :cool::lief:
btw Tigerly, ik zie net m'n post van vorige week terug en natuurlijk geloof ik heus wel dat jij wel weet wat je voelt. Offtopic: Ik was kneiterstoned die avond en ben vergeten daarna nog te reageren. :o |
Ik ben al jaren stiekem verliefd op lorelei.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |