![]() |
Awards
Als jij awards mocht uitreiken voor de volgende categorien, wie zou jij dan een award toekennen?
Best geklede vrouw internationaal..... Best geklede man internationaal... Best geklede vrouw nationaal.... Best geklede man nationaal.... Ben erg benieuwd..... :) |
Ik zou het niet weten eigenlijk... :confused:
|
Ja... tis een pittig topic voor de avond he ;)
|
Citaat:
|
Best geklede vrouw internationaal.....
meiden van kittie Best geklede man internationaal... marilyn manson en twiggy Best geklede vrouw nationaal.... gut....zou t nie wetuh Best geklede man nationaal.... ook nie echt....oooh ja die van de heideroosjus(toch?) |
Cameron Diaz Best geklede man internationaal... Enrique Iglesias:confused: Best geklede vrouw nationaal.... Pauline Huizinga Best geklede man nationaal.... Winston Gerstanowitzh(ofzo) Dit waren de eerste mensen die in me opkwamen |
Citaat:
|
Kun je d'r geen meerkeuze van maken? ;)
|
Citaat:
|
Best geklede vrouw internationaal: Sophie Marceau
Best geklede man internationaal: Tom Cruise Best geklede vrouw nationaal: Beertje van Beers Best geklede man nationaal: Winston Gerschtanowitz |
Citaat:
Mannetje internationaal is Matthew Lillard en zo'n jongetje van één of andere serie. Ik ga het dadelijk misschien wel opzoeken :D. Mannetje nationaal is mijn Dwaynetje :) en beroemd persoon, uhm, Steffen van de Pulpshow! Ook al is hij niet echt beroemd :confused: Vrouwtjes ga ik nog even over nadenken... [Toevoegsel]Vrouwtje internationaal is Alexandra Dahlström (Fucking Amal). En laatst had ik nog iemand, maar ben ik weer eens vergeten... *denkt weer verder* |
Citaat:
ze kwam ook als eerste in mij op ja |
Ik heb totaal geen idee, eigenlijk.. Ik ga er wel even op letten de komende dagen :)
|
Hm...wel erg ver gezocht voor 'lifestyle' vind het meer kantine? :confused:
Best geklede vrouw internationaal:Gwen stefani. christina ricci. Best geklede man internationaal... :hmm...even denken :) Best geklede vrouw nationaal.... Best geklede man nationaal.... Ik weet het even niet :) |
Geen van allen!
Ik dacht dat er wel nieuwe 'refreshende' categoriën zouden zijn valt dat even tegen. Maar goed, om jullie niet te disipointeren, kies ik voor: Best geklede man internationaal. Die mannen uit hollandia zijn toch niet veel soeps... Laat staan dat ze de titel best gekleed verdienen... |
Citaat:
:confused: Ik geloof niet dat de bedoeling was dat je ging kiezen tussen 'dit' óf ' dat' maar gewoon de catogorieen invullen? |
Citaat:
aan WIE zou jij die awards uitreiken |
Citaat:
:) |
ik zou alle awards aan mijzelf toekennen.. k bedoel.. ik heersch gewoon.. geen twijfel mogelijk :rolleyes:
|
KEn ze eigenlijk niet..........
|
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik.
uhum. |
Citaat:
|
hier heb ik echt geen verstand van :rolleyes:
|
ehm, weetikveel Best geklede man internationaal... de zanger van my dying bride: wouw :) Best geklede vrouw nationaal.... De zangeres van de band Autumn: nog een wouw Best geklede man nationaal.... ik :rolleyes: |
Citaat:
|
Nelly Furtado Best geklede man internationaal... Brian Warner Best geklede vrouw nationaal.... Ik Best geklede man nationaal.... Die gozer die *Fallen Angel* en ik op t station zagen :p (y) |
Best geklede vrouw internationaal: Cameron Diaz of Sandra Bullock
Best geklede man internationaal: Deze weet ik niet zo goed, Brad Pitt ofzo :p Best geklede vrouw nationaal: Wendy van Dijk Best geklede man nationaal: Winston Gerschtanowitz |
Citaat:
grapje zeker? |
Citaat:
;) |
Citaat:
Best geklede vrouw internationaal: -Madonna Best geklede man internationaal... -geen idee :) Best geklede vrouw nationaal.... -Geen idee eiglijk, hoewel ik die trouwjurk die Katja schuurmans in een film aan had geweldig vond, die dan maar Best geklede man nationaal.... -Humberto Tan (oid?) iig die meneer van studio sport |
Jaa, Humberto Tan heeft die (echt bestaande) award een keer gewonnen en daar ben ik het ook wel mee eens!!
Best geklede vrouw nationaal.... geen idee (beatrix :D ?? ) Best geklede vrouw internationaal Dharma (van dharma & Greg, de kleren die ze in de serie draagt tenminste, errug cool!!!) Best geklede man internationaal weet ik ook niet |
Best geklede vrouw nationaal.... Caroline Tensen
Best geklede man nationaal.... humberto tan (studio sport) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |