![]() |
Als iemand te dom is om te kakken
Maar wel een leuk kind op de wereld zet.
De godganse dag dit soort discussies: M: "ze zouden al die apen moeten afschieten bij de grens. Kogel tussen de wenkbrauwen klaar *insert vieze woorden*" Fizzle: "je bedoelt immigranten?" M: "ja die kutapen" F: "hadden ze jou, Ada en mij ook moeten afschieten bij de grens?" M: "nee want wij zijn geïntegreerd" F: "en hoe wil je daar achter komen als je iedereen bij de grens afschiet?" M: "nee alleen die kutapen" F: "immigranten?" M: "JA kurwa" F: "zoals wij?" M: "neee" :Confused: |
Schoonouders -o-
|
Zucht. Frustrerend.
|
Jep.
Gelukkig is er dit forum om me weer wat hoop te geven :lief: |
Knap ook dat Ada een kritische, feministische en discussievaardige vrouw is geworden met zo'n RTL-pa.
|
Wellicht juist daardoor :lampje:
|
Citaat:
|
Lol @hierover een discussie voeren met je schoonouders
Waarom zou je? |
Citaat:
|
Wat een gezellige gesprekken :s
|
Klinkt als mijn vader. :herp:
Ik hou inmiddels maar zoveel mogelijk m'n bek, want anders eindigt het in geschreeuw en drama. |
Citaat:
Citaat:
*compassieknuffel* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij vriendin is hij wel echt heel dom dus ik stel me zo voor dat het niet veel beter is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ertur dit zou toch je productieve dag worden op werk
|
Haha mislukt :d
|
Citaat:
Maar hij zou wat kunnen doen aan zijn haatdragende levenshouding. |
http://nos.nl/artikel/2150573-ouders...kon-staan.html
Over randdebielen die een kind op de wereld zetten gesproken.. |
Citaat:
Dat is wel next level, mijn schoonvader beschermt zijn dochter met zijn leven. Hij zou haar nooit mishandelen. |
En dan moet je je nog bedenken dat West Europa één van de minst racistische plekken op aarde is als je het vergelijkt me plekken elders op de wereld :P
|
Ik denk niet dat het zinloos is. Zulke mensen zijn juist alleen 'bereikbaar' voor directe familie en vrienden. En ik kan me voorstellen dat je gevoel inslikken/je mond houden ook niet goed is voor je mentale gesteldheid, dus wat dat betreft heeft het ook een nut.
Go Fizzle. *O* Wel heel kut, daar niet van. |
Dekaloog :lief: mijn grote voorbeeld!
Als ik iets met standbeelden had zou ik er één aan je opdragen, maar as is zal ik altijd aan jou denken wanneer ik discussies voer of seksueel advies geef. |
Citaat:
Ik weet dat je trollt en dat ik niet help het beeld van de zwaarheid van mijn werk op dit forum te vergroten, het is ook niet zwaar. Maar als je niet om de zoveel tijd even rust pakt (en in mijn geval ga ik dan meestal internetten) is het niet te doen. Ik ben juist productiever als ik af en toe even forum. Volgens mij blijkt overigens uit genoeg onderzoeken dat af en toe even afleiding zoeken voor heel veel banen productiever werkt. (y) Citaat:
|
Goed bezig ertur *o* go go go
Maar forumen komt niet heel productief over nee :d |
Oh en ik heb nooit gezegd dat het zinloos is om de discussie aan te gaan. Mark52 legt me woorden in de mond. Ik zei dat het zinloos is om je er over op te winden. En met zinloos bedoelde ik meer dat het zonde is, je hebt alleen je zelf er mee. Dat is heel wat anders.
Ik kan zelf zelden mijn mond houden als ik ergens mee zit/het ergens niet mee eens ben, dus ik zou het zeker tegen die kerel gezegd hebben. Al was het alleen maar om het van mijn hart te hebben. |
Citaat:
Overigens is mijn schoonvader niet westeuropees ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En nu vind ik wel dat ik serieus genoeg hier op ingegaan ben. :p Ik heb een baan waarbij je kan en mag internetten tijdens het werk, dat is gewoon zo en daar schaam ik me ook niet voor, ik ben er juist erg blij mee. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.washingtonpost.com/news/...=.4f6493b5ffec https://i.gyazo.com/d76bb0b2d1eb5a25...2bc5d5c28a.png |
|
Interessant!
|
Misschien zit er ook nog een verschil in racistisch denken en dat uiten..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ugh al mijn familie zo ongeveer en de reden dat ik ze deze feestdagen maar een halve dag heb gezien voor ik weer terug naar de randstad gevlucht ben.
|
Is dit je eerste account op dit forum, Uitwaaien?
|
Nee
|
Oeps verkeerde account
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |