![]() |
Aftrektips
Ik ben aftrekken met me hand op en neer echt zat ik wil eens wat anders proberen
Weten jullie mss nog tips of hoe jullie het doen Daar zou je me heel hard mee helpen Alvast thx |
de meest logische tip zoek een vriendin of een rendom leuk meisje lol
|
Je kan een vinger nat maken met spuug en dan je eikel aanraken in een cirkelbeweging. Werkt het beste als je je voorhuid ook een beetje naar voren schuift, zodat er maar een klein stukje ontbloot is. Eikels en clitorissen zijn gemaakt van (ongeveer) hetzelfde materiaal, dus op die manier kun je alvast oefenen met wat lekker is voor een meisje.
Verder kun je op YouTube kijken, daar staan best een hoop video tutorials. Of een Tenga Egg kopen. |
Verder kun je proberen over spannende dingen te fantaseren en daarbij je penis pas aan te raken als je heel opgewonden bent geworden van je fantasieën. De leukste erogene zone is en blijft je hoofd!
|
:D
|
een kussen met daarop een handdoek of zonder een handdoek en dan moet je op je knieen endan de kussen voor je en je lul er tegen aan en dan wrijven met je lul
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toevallig heb ik net iemand ditzelfde advies gegeven, maar ik raad je aan om te proberen je prostaat te stimuleren! werkt hartstikke goed
|
meestal prober ik gewoon bij mijn slapende moeder ens op dr hoofd te komen zondr dat ze t merkt, dat vind ik vet geyl.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag het hopen.
|
Citaat:
Sorry ontopic. Volgens mij zijn hier best al wat topics over geweest vroeger, met de zoekfunctie kan je misschien daar tips vinden? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |