![]() |
Heb jij een hekel aan studenten?
Citaat:
|
Ja, want ik ben zelf student en ik haat 't.
|
Nee joh, studentensteden zijn stuk voor stuk veel leuker dan niet-studentensteden. Studenten zijn goed (y)
|
Ja je studententijd is de tijd waarin je nog zonder veel consequenties domme dingen kunt doen en buiten de gebaande paden kunt gaan. Er zijn al genoeg mensen die saai hun burgerlijke plicht vervullen, studenten maken de wereld een beetje leuker. En ze zijn vaak nog ongebreideld ambitieus en willen de wereld verbeteren, dat verdwijnt ook vaak snel in het werkende leven.
|
Alsof ik niet gigantisch domme dingen doe. Pfffrrrrt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee joh waarom?
|
Ja, ze zijn best irritant ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(Y)
|
Hekel hebben is een groot woord, maar ik vind de meeste toch wel enigszins vervelend en dan bedoel ik hoe zich af en toe gedragen.
Ben voor me werk vaak in Delft en moet daar wat werkzaamheden doen bij mensen thuis. Ook bij studenten in de verschillende studentenflats. Mijn ervaring is dat ze vaak wat arrogant zijn en helemaal niet beleefd terug praten als hun iets gevraagd wordt. Het maakt ze allemaal niet uit, als ik maar zo snel mogelijk weer weg ben. Maar gelukkig zijn ze niet allemaal zo en kan ik met sommige studenten ook weer een heel leuk gesprek hebben (y) |
Goh wat gek dat mensen dat van jou vinden.
|
Leeuwarden studentenstad :herp: Ik zie vooral niet-uitkijkende-maar-toch-de-straat-overstekende-op-hun-smartphone-kijkende-studenten en die zijn iig irritant.
|
Hm ik heb niet echt een hekel aan studenten maar vind ze soms wel heel irritant. Vooral omdat ik vorig jaar na een paar jaar werken weer opnieuw begonnen ben met een studie en nu dus weer moet dealen met ongemotiveerde mensen die een (verplicht) college ondraaglijk maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |