![]() |
Krijgt nog iemand kippenvel van ASMR
Op de manier die je ook krijgt van nagels op een krijtbord? Brrr.
|
Nee. Ik was dat kutjoch dat voor de les begon zn nagels over het bord haalde.
|
Fluisterend
|
Nee, maar wel van het geluid van uitelkaar getrokken stof
|
ASMR als genre is nogal een breed begrip, niet één bepaald geluid. Als sensatie verwijst de term juist naar positieve kriebels waar je rustig van wordt, dus eerder het tegenovergestelde van nagels op het krijtbord kippenvel.
|
Ah. Ja ik bedoel die filmpjes waar een vrouw fluistert en dingen doet zoals handdoeken vouwen.
|
wow ik heb net asmr ontdekt, wat rustgevend :P
|
Ik word er echt helemaal kriegel van. En niet positief.
|
Citaat:
|
ik luister vaak dit soort dingen als ik ga slapen :
|
Ja dat is super!
|
Citaat:
|
En onder de hele nacht naar de wc moeten..
|
Citaat:
|
:lief: |
Wow asmr is heftig zeg. Ik kende het niet maar ik word na twee seconden al gek.
|
Ik ben oprecht best verbaasd dat zoveel forumers er niet tegen kunnen. Ik word er zelf echt heerlijk zen van. (Niet van alle mensen en geluiden, uiteraard. Tapping doet niet zo veel voor mij/ vind ik vooral irritant/ komt altijd een beetje kunstmatig over. Maar gefluister vind ik dan weer super fijn om naar te luisteren. Op slaapfeestjes viel ik ook altijd heerlijk in slaap als iemand zachtjes een verhaal vertelde.)
|
"ASMR, het syndroom waarbij je een soort van orgasme krijgt van luisteren naar Bob Ross". Juist ja.
https://www.vice.com/nl/article/asmr...t-van-bob-ross |
Ik heb er dus echt nog nooit van gehoord :o
|
Ik ken het alleen van de heel genante vlogs die ik kijk :P
Maar is het ook niet zo dat bepaalde mensen er gevoelig voor zijn en anderen niet of zo? |
Ik vind het heel eng :(
|
Ik denk dat het vast samenhangt met het feit dat al mijn vrijdjes altijd heel rustig worden van wat voor mij klinkt als takkenherrie. Maar echt rustig.
|
Ik word niet rustig van gefluister dan word ik nieuwsgierig en spitsen mijn oren :o
|
Hoge geluiden zoals regen en gefluister werken voor mij juist averechts. Lage, brommerige geluiden werken veel beter om me te ontspannen, maar ik heb er nog nooit een kriebelig, bijna orgastisch gevoel van gehad. :s
|
Gefluister vind ik bloedirritant, omdat ik het dan wil verstaan en vooral denk 'Mens, praat toch eens wat harder!'. En als mensen ergens op gaan tikken of iets dergelijks, word ik daar vooral heel ongemakkelijk van. :o Natuurgeluiden vind ik dan weer wel fijn, waarschijnlijk omdat er geen mensen aan te pas komen.
|
Citaat:
|
RDLF, jaaa heerlijk. dit is de enige ASMR waar ik iets mee kan.
Maar er is dus een hele wereld van youtubers die hier goud geld mee verdienen... Dit soort filmpjes word ik echt boos van. Ik trek die geluiden niet en dat afgrijselijke rollenspel :'( |
Je hoeft het niet te kijken he ;)
|
word soms gedwongen
|
Citaat:
|
Pr0xy omdat ik in zijn kelder woon
|
Citaat:
|
tja, graftombe, valkuil, ondergronds gangenstelsel, hoe zullen we het eens noemen Pr0x?
|
Oei ik had net een mega ASMR :bloos:
|
Ik word heeeeuuuul agressief van het fluister ASMR gedoe. Maar regen, golven en kattengespin zijn best fijn om bij in slaap te vallen (y)
|
Mijne was door Coldplay - Amsterdam :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |