![]() |
Nooit meer dan vrienden
Hey allemaal,
ik zit nu in de tweede en ben 13. Ik heb best goede banden met mijn klasgenoten zowel jongens als meisjes. Maar toch valt me iets op. Ik heb best wel een goede klik met heel veel jongens uit mijn klas en we zijn dan ook beste vrienden enz. En ik ben wel eens verliefd geweest op een van die jongens. Maar andersom heb ik dat nooit gevoeld. Al waren we best close samen. Nu mijn vraagje aan vooral jongens: Hoe zien jullie zo'n meisje dan gewoon als vriendin of meer?? :confused: |
Dit klinkt heel herkenbaar! Op die leeftijd maakte ik zelf ook makkelijk vrienden met jongens, terwijl het nooit meer werd dan dat. Mijn beste vriendin had juist het tegenovergestelde, alle jongens leken haar leuk te vinden maar gewoon vrienden zijn met een jongen lukte haar nooit. Toen we het er later nog eens over hadden moesten we allebei toegeven dat we allebei eigenlijk jaloers waren op de ander. Nu kunnen we er hartelijk om lachen, maar toen leek dat oprecht heel belangrijk. Maar van zowel die vriendschappen als van die relaties is nu (ik ben 21) weinig meer over.
|
Citaat:
|
Tja. Je kan natuurlijk ook op Den duur meer dan vriendschap gaan voelen. En soms heb je meteen die klik vanaf het begin. En ja ook blijft het wel eens gewoon bij vrienden. Je bent nog jong. Het komt allemaal goed.
|
Citaat:
|
Heb veel vrouwelijke vrienden. En ja zie ze als vrienden. Ook al ben ik close. (slapen, samen omkleden enz)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okey dankjewel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |