Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Innerlijk of uiterlijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1926817)

LOVEbasketball 03-01-2017 20:12

Innerlijk of uiterlijk

Heyy jongens,

Ik heb het vaak met mijn vriendin erover gehad en we zijn het erover eens. Allebei vinden we dat als we een vriendje krijgen hij aardig en behulpzaam moet zijn en vooral humor moet hebben. En dat eigenlijk innerlijk het meeste telt natuurlijk is het ook wel fijn als een jongen der leuk uitziet maar het MOET niet. hij hoeft niet super knap te zijn ofzo. ]
Maar als ik dan kijk over hoe jongens derover denken( de meeste dan ) zie je dat (tenminste zeggen ze) dat ze kijken naar vooral uiterlijk(borsten ass enz. )
Maar vinden jullie dat nou echt heel belangrijk en zo ja wat vooral ? Of vinden jullie innerlijk belangrijker zo ja wat? of maakt het innerlijk juist helemaal niets uit.

Álsvast bedankkttt

Liefss Ruzanna

Michel01 03-01-2017 20:16

Een combi van allebei vooral.

LOVEbasketball 03-01-2017 20:26

[QUOTE=Michel01;34291165]Een combi van allebei vooral.[/QUOTE

Maar wat dan dus welke kenmerken (aardig grappig etc.)

Elin3 03-01-2017 20:31

Wat jongens in het algemeen vinden is leuk om te weten, maar misschien gaat dat helemaal niet op voor degene die jou leuk vindt. Als er al een algemene smaak is, want alle jongens zijn natuurlijk anders!

Mwr 03-01-2017 20:44

Mij maakt de borsten en kont niet heel erg veel uit. Maar meisjes die dit wel iets meer hebben vallen natuurlijk wel wat meer op. Kleding en alles, als het er goed en verzorgd uit zit niks mis mee. Ze moet natuurlijk wel lief zijn en humor hebben etc. Je moet wel een klik met die persoon hebben of kunnen krijgen.

Michel01 03-01-2017 21:03

[QUOTE=Ruzanna;34291168]
Citaat:

Michel01 schreef: (Bericht 34291165)
Een combi van allebei vooral.[/QUOTE

Maar wat dan dus welke kenmerken (aardig grappig etc.)

Ze moet lief zijn, aardig, veel lachen (ook om stomme grapjes), knap/schattig en rondingen zijn aan te bevelen maar geen must :lief:

Anonymous John 04-01-2017 04:10

Laten we eerlijk zijn: jongens gaan altijd eerst op het uiterlijk of de uitstraling af. Gelukkig kan je wat doen aan dat laatste.

LOVEbasketball 04-01-2017 10:13

Citaat:

Mwr schreef: (Bericht 34291177)
Mij maakt de borsten en kont niet heel erg veel uit. Maar meisjes die dit wel iets meer hebben vallen natuurlijk wel wat meer op. Kleding en alles, als het er goed en verzorgd uit zit niks mis mee. Ze moet natuurlijk wel lief zijn en humor hebben etc. Je moet wel een klik met die persoon hebben of kunnen krijgen.

Dankje wel voor je antwoord

LOVEbasketball 04-01-2017 10:15

Citaat:

Anonymous John schreef: (Bericht 34291261)
Laten we eerlijk zijn: jongens gaan altijd eerst op het uiterlijk of de uitstraling af. Gelukkig kan je wat doen aan dat laatste.

Maar stel je vind een meisje leuk maar ze ziet er niet echt uit (wel verzorgd enzo maar niet echt super knap) zou je dan voor haar kiezen of niet

bikinigek 04-01-2017 13:15

Combi

wesley_sonck 04-01-2017 18:43

Tja, persoonlijk vind ik innerlijk heel belangrijk, maar laten we eerlijk zijn als jongens zijnde: je stapt wel sneller op een meisje af wat er leuk en verzorgd uit ziet. Maar als ze vervolgens een rot karakter heeft, dan laat ik dr alsnog gewoon lopen.

LOVEbasketball 04-01-2017 21:58

Citaat:

wesley_sonck schreef: (Bericht 34291705)
Tja, persoonlijk vind ik innerlijk heel belangrijk, maar laten we eerlijk zijn als jongens zijnde: je stapt wel sneller op een meisje af wat er leuk en verzorgd uit ziet. Maar als ze vervolgens een rot karakter heeft, dan laat ik dr alsnog gewoon lopen.

Duidelijk dankje wel😄

Anonymous John 04-01-2017 22:05

Citaat:

Ruzanna schreef: (Bericht 34291336)
Maar stel je vind een meisje leuk maar ze ziet er niet echt uit (wel verzorgd enzo maar niet echt super knap) zou je dan voor haar kiezen of niet

Als ik haar leuk vind, spreekt het voor zich dat ik er voor zou gaan. (y)

bikinigek 05-01-2017 19:19

Citaat:

Ruzanna schreef: (Bericht 34291336)

jah done that.

Fitematrulle 06-01-2017 00:02

Citaat:

Anonymous John schreef: (Bericht 34291261)

niet jongens, mensen. Als je iemand nog niet kent is dat ook je eerste aanknopingspunt dus nogal wiedes.

LOVEbasketball 06-01-2017 08:44

Citaat:

Fitematrulle schreef: (Bericht 34293385)
niet jongens, mensen. Als je iemand nog niet kent is dat ook je eerste aanknopingspunt dus nogal wiedes.

Dat is wel waar

ThaMurz 07-01-2017 17:25

Uiterlijk is in 'onze' maatschappij belangrijk, wat iemand ook zegt. Op zich ook logisch, het is het eerste wat je ziet.

Ik merk het zelf, ik ben niet lelijk, maar ook geen 'head turner' zeg maar. Ik moet het hebben van m'n humor denk ik.. Gelukkig zijn er genoeg dames die verder kijken dan een knap koppie, dus heb niet het idee dat ik iets mis omdat ik niet 'knap' ben.

En, hypocriet als ik ben, uiterlijk speelt bij mij ook een groot deel mee. Such is life, zullen we maar zeggen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.