![]() |
Relatie voorbij maar...
Hey Mensen!
Ik heb ruim 3 jaar een relatie gehad en heb dit beeindigd vanwege het feit dat ik het niet meer leuk vond en niet meer gelukkig erin was. Netjes afgesloten, ze komt nog 1x langs, spullen ophalen en elkaar nog even zien... Maar ik blijf eraan denken of ik wel de goeie keuze heb gemaakt. Ik blijf aan haar denken en ben bang dat ik dr terug wil komende dagen/weken. Is dat normaal of hebben jullie hier ervaringen mee? |
Probeer voor jezelf duidelijk te krijgen waarom het uit is. Wat werkte er niet? En zijn dat dingen die kunnen veranderen/ waar je aan wilt werken/ die je kunt leren accepteren?
En wat mis je? Met je haar? Mis je het hebben van een relatie? Mis je ...? (vul maar in). Het is niet gek om te twijfelen aan zo'n beslissing, als je een relatie beëindigd verandert je band en contact met je ex enorm of kan je heel erg blijven vasthouden aan dingen die wel fijn waren. Maar waren die leuke dingen genoeg? Zou je het liefst nog jaren bij die persoon zijn, of is het vooral nu even lastig dat diegene er niet is? |
Het is denk ik het moment. Ik ben opgelucht dat het nu uit is maar het is ook best wel klote want ik ben nu alleen na 3 jaar.
Maar dat is normaal in het begin denk ik. Dat je aan die persoon blijft denken... |
Als je opgelucht bent dat het uit is is dat vaak een teken dat het echt beter is zo. Natuurlijk is het lastig zo'n lange relatie te verbreken, maar daar kom je wel weer overheen.
Zorg voor wat afleiding, ga wat leuks doen met vrienden en besef dat je nog jong bent. Je krijgt nog kansen genoeg ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |