![]() |
Steunbetuiging voor de mensen in Ede
|
|
|
Tissur in Ede?
|
|
Citaat:
http://www.gelderlander.nl/algemeen/...ming-1.6817725 |
|
Kkkkkkkoud
|
|
ja goeie timing weer
|
|
Eigenlijk wil ik best wel een rendier
|
Of een bizon
|
Maar ik ben een beetje bang dat mijn tuin een beetje te klein is :herp:
|
Nee. Nee dat wil je niet.
|
oh. :(
|
Ik roep ook altijd dat ik een walvishaai wil. En een ratelslang. Maar nee. Laat zo'n beest maar lekker rondlopen.
|
Omg een lopende walvishaai :lief: :cool: Nee maar ja je hebt gelijk natuurlijk!
|
Het is ook vet veel gedoe joh trouwens!
|
Neem anders zo'n kat die superdure koffie poept
|
Ja :cool:
|
Citaat:
|
|
Hehehehehe.
|
Mijn broertje zocht eens toen hij jonger was een foto van zo'n naakte poes en toen typte hij dat in in google en toen zag hij brittney spears die net uit een auto stapte met een rokje :herp:
|
|
Citaat:
|
haha dit gaat over mijn broertje :lief:
|
Gisteren maakte mijn buurjongen gewoon een praatje met me in de winkel en dat was supercool eigenlijk :cool::lief: Hij zei; Je poort is geschilderd zag ik?? :'D
|
Hij vond het niet zo mooi geloof ik en ik hahaha nee dat heeft de klusjespool gedaan, die doet alles met de franse slag :D :D :D; d;d; d; ;d
|
Zijn andere buurvrouw was gescheiden van haar man en toen was de Joodse overbuurman die weduwnaar was naar binnengestapt en zei dat ze samen wel even konden 'hupsen' :herp:
|
Leuk joh, zo'n multiculturele straat :cool: :lief:
|
|
|
Surhuisterveen ook, nog nooit van gehoord :D :D :D: d;d d
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ede, trek een dikke trui aan!
|
Ben benieuwd hoeveel baby's er over 9 maanden worden geboren daar :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha ik maakte een vreemd snorkg geluidje bij dat berichtje :D haha! Zelfs nog nooit in Drachten geweest.
|
Citaat:
|
Overgens, niet de moeite waard om heen te gaan.
|
Ik woonde zelf, lang gelee, ook dichtbij Surhuisterveen! Mijn moeder deed daar boodschappen bij de Super de Boer (RIP) zelfs. Ik vind het nog steeds een troosteloze bedoening en geen fijn deel van Friesland :o
|
Wij hebben net geluk hier in Ede, één straat verder zitten ze in de kou maar wij niet :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |