![]() |
Pijnlijke erectie
Goedendag,
Toen ik in bed lag had ik een erectie die erg pijn deed. Het leek wel alsof hij 'te hard' was en daarom pijn deed. Hij ging niet weg totdat ik mastubeerde en uiteindelijk klaarwam. Weet iemand waarom dit kwam en hoe ik dit eventueel kan voorkomen? Enig advies zou zeer gewaardeerd worden. Bij voorbaat dank. |
Ik weet alleen dat dit soms kan gebeuren als je een erg lange tijd een stijve hebt. Was dit bij jou ook zo?
|
Weet je zeker dat je piemel pijn deed en niet je ballen? Zo ja, Google dan maar eens op "blue balls".
|
Citaat:
Nee hij was niet langer dan normaal stijf. Wel was het de tweede keer dat ik een erectie had die dag, maae verder was er niks aparts aan de hand. |
Citaat:
|
Als het alleen die ene keer was, zou ik mij niet druk maken. Mocht je er vaker last van krijgen dan misschien maar even langs de huisarts gaan..
|
Als je het gevoel hebt dat die te hard is, zou het dan kunnen zijn dat je voorhuid te krap is? Ook dan zou ik even naar de huisarts gaan.
|
Heb ik ook wel is. Niks om druk over te maken. Heb altijd een gevoel gehad dat ik te weinig huid had en alles dan pijn deed doordat het geen ruimte kreeg (niet de voorhuid maar totale huid)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |