![]() |
Ben ik zwanger?
Hee,
Een paar weken geleden lagen mijn vriendje en ik op bed, toen heeft hij mij gevingerd en gebeft daarna zei hij ''Mag ik" en ik zei oké je mag er EEN keer in, dat heeft hij dus gedaan alleen zonder condoom en ik heb nu best opgezette borsten ben ik nu zwanger? Mijn maagdenvlies is nog niet gebroken... |
Dan wordt het dus tijd voor een zwangerschapstest en als blijkt dat je het niet bent wat pakjes condooms. En is hij niet klaargekomen? Dat je maagdenvlies nog intact is zegt niet zoveel. Dat houdt geen zaad tegen.
|
De kans dat je zwanger bent is wel aanwezig, maar vrij klein. Ben je wel ongesteld geweest? Gebruik voortaan een condoom, dan hoef je je ook niet druk te maken om een eventuele zwangerschap. Je kunt ook de p il gaan gebruiken, of de nuvaring, of een ander voorbehoedsmiddel.
Even ter aanvulling - je maagdenvlies is geen echt vlies, maar een soort ribbeltje aan de binnenkant van je vagina. Dat je altijd bloedt tijdens je ontmaagding, is een fabeltje. Je maagdenvlies is dus niet een soort vliesje waar je door heen moet breken voor je seks hebt of zo. Het kan wel zijn dat het een beetje bloedt wanneer je vagina bijvoorbeeld niet nat genoeg is, of als je heel gespannen bent. Maar als je niet hebt gebloed tijdens de seks, zegt dat verder vrij weinig over je maagdenvlies. https://www.sense.info/ontdek-je-lic...a/maagdenvlies |
en als je niet zwanger bent kun je nog een soa test doen..
|
Citaat:
en er weer uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
De enige manier om erachter te komen, is een zwangerschapstest vanaf de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden.
|
Citaat:
Dus ja, wel aanwezig. Maar wat Daantje zegt - doe, als je dat nog niet hebt gedaan, een zwangerschapstest als je te laat bent met menstrueren. |
Er zijn mensen van minder zwanger geworden.
|
Testje halen en dan kan je aan alle onzekerheid een einde maken! Veel succes!
|
Citaat:
1x insteken kan genoeg zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |