![]() |
Hoi gehandicapte tandarts met beugel #1905
Hoi luiwammesen.
|
Zeg zeg!
|
Ja padje?
|
Ik heb maar één boek mee en die is al uit :herp: Morgen gaan we naar Nairobi, misschien kan ik daar nog wat te lezen vinden.
|
Ik denk dat er in Nairobi wel boeken zijn ja
Gaaf trouwens :bloos::cool: |
Vast wel, gewoon vragen.
|
Ga je trouwens ook nog naar hetnatuur historisch museum daar?
|
Gutentag
|
Halloooooo ik moet nog avondeten maar ik heb de hele dag super veel drukke dingen gedaan dus ik ben nu te moe om te koken.
|
Geen restje in de vriezer ofzo? Of bak een ei of een tosti.
|
Thuisbezorgd
|
Citaat:
|
M'n vriendje is naar de winkel en hij gaat koken *O**O**O*
|
Ik heb zoveel goede dingen gefixt en laten fixen de afgelopen week :cool:
- contact gehad over mijn slechte afspeelkwaliteit van NLziet/NPOplus - terug naar de winkel geweest met een bus Rituals doucheschuim waar geen druk meer op zat en een nieuwe gekregen - mijn vriend mijn spotify laten fixen wat al niet meer werkte sinds Windows 10 - activity tracker uitgezocht en gekocht |
Citaat:
Ertur, Macrador, Durian, kikaaster, wat vinden jullie? |
Hoezo onproductief? Ik had hem nog geen vijf keer gebruikt en toen kwam er al niets meer uit en die dingen zijn niet echt goedkoop ofzo. Ik was toch op het station dus kon zo langsgaan.
|
Zo, laptop opnieuw geïnstalleerd (Y)
|
Citaat:
|
Ik heb vanavond 17 minuten moeten wachten om zeker te weten of ik wel 4e in de rij was bij de Jumbo voor gratis boodschappen. Dat is voor boodschappen van 14 euro gewoon te duur. In die tijd kan ik het dubbele verdienen als ik werk.
|
Het was nu alleen een kwestie van die oude bus in mijn tas doen want de winkel zit op Rotterdam centraal en daar moest ik toch heen.
|
Citaat:
|
En dat soort dingen liggen ook heel erg aan mijn eigen humeur. :lisa::d
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Miekje wat ben je daat eigenlijk aan het doen?
Omg ik ben een beetje verliefd op de fysiotherapeut :lief: |
Ik ben een beetje verliefd op best veel mensen
|
Ik ga de hele dag Star Trek TNG kijken :lief:
|
:cool:
|
Citaat:
|
Hij is omniamoreus.
|
Citaat:
|
Maar ook veel stomme :(
|
Citaat:
|
Precies, kijk maar naar mij!
|
Citaat:
|
Ik ben weer verdergegaan met mijn stamboom, en als ik bepaalde informatie online moet geloven heb ik nu een link naar Karel de Grote via de heer van Mechelen, maar ik vind het een beetje twijfelachtig allemaal :D
|
Citaat:
|
Okeeeeee gisteren was het nog onduidelijk of ik een vast contract zou krijgen, maar nu lijkt het er best een beetje op dat ik een vast contact krijg en zijn er al twee groepen die me willen hebben *o*
|
|
Citaat:
Karel de Grote is ongeveer 35 generaties terug, en zonder enige inteelt zou je 35 miljard voorouders hebben van die generatie, dus het is in principe niet heel onwaarschijnlijk. Maar wel dat die informatie bewaard is gebleven en klopt. Zo gaat het kritieke twijfelachtige deel bij mij nu via een dochter waarvan naam, geboortedatum en sterfdatum allemaal onbekend zijn dus eigenlijk weet men helemaal niks van haar, maar toch schrijven ze wel een echtgenoot en kinderen aan haar toe. (:herp:) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds gistermiddag geen water op stage. Het is een hell. Zo word je wel weer bewust hoe afhankelijk je bent van water.
|
Waarom is het eigenlijk Trojan en niet Troyan :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IEKEEEEE! Hoe gaat het met je?
|
Heel goed eigenlijk. Lekker aan het werk, boel is allemaal wat gestabiliseerd en veel goede dingen in het vooruitzicht.
Alleen binnenkort de eerste jaarlijkse controle, ergens toch altijd een beetje spannend. En met jou? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |