![]() |
Geil krijgen
Hallo ik ben een meisje van 16, ik zou graag een stapje verder gaan met mn vriend (hij is 17) en ik had een paar vraagjes. Hoe krijgen jullie je vriend(in) geil? Hebben jullie tips? Wat vinden jullie opwindend?
|
Ga met hem zoenen en streel hem. Waarschijnlijk is dat al genoeg om hem geilheid te krijgen. .... Maar iedereen is anders. Vraag het hem en praat er misschien eerst even samen over. Zijn jullie er klaar voor? Is er een condooms aanwezig? Ben jij aan de pil?
|
Comfortabele/veilige omgeving helpt enorm. Als in, niet te warm of te koud, geen andere mensen in de buurt, goede belichting, open vibe, je weet zelf.
|
ga inderdaad ergens comfortabel liggen of zo en jha wat kussen en wat stoeien en zie dat je een spannen de broef of legging aan hebt of zo dat zal hem wel zo ver krijgen :D
|
Goeie tips, hierboven! 👌
Hoe gaat het nu als jullie samen zijn? Bijvoorbeeld als jullie zoenen? Waarom gaat de opwinding niet vanzelf, denk je? |
Ik vind het wel leuk om er echt de tijd voor te nemen. Dus eerst al ruim van tevoren met elkaar flirten, spannende berichten naar elkaar sturen enz. Daarna als je bij elkaar bent elkaar masseren, strelen, zoenen. Een beetje plagen door hem net rondom zijn penis te strelen en te zoenen. Waarschijnlijk kan hij dan niet meer wachten.
|
Citaat:
|
Als jullie allebei heel geil zijn, zou jij de eerste stap kunnen zetten (door bijv. ze riem ofzo los te maken). En dan gwn op een geile manier vragen of die verder wil (bijv: vind je het lekker als ik dit doe?).
Is gewoon een voorbeeldje van de duizende dingen die je kan doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |