![]() |
[test] Welke forumer is jouw spirit animal?
TEST HET NU
Ik wilde dit al heel lang maken :lief: ik kon er helaas niet alle forumers in verwerken die ik interessant vind, dus wellicht maak ik nog een keer een uitgebreidere op een andere website. :y |
Omg, fizzle! :lief::D
|
:bloos:
wie was jij? Ik was mezelf :D |
Deadlock :yeah:
En top quiz (y) |
Citaat:
|
:yeah:
|
Citaat:
|
Deadlock :yeah:
|
Welke opties zijn er allemaal? Ik heb van een paar natuurlijk wel een heel sterk vermoeden, maar ik ben benieuwd naar de tekstjes erbij.
|
Citaat:
|
OMG FIZZLE IK HOU ZO VAN JE :lief: ik ben mezelf /alto :D
Kölle Alaaf! Jij geniet van al het goede van onze oosterburen: De Kölner Dom, Tokyo Hotel, - ja, dat was het wel. Verder vind je het prima om lekker thuis te zitten met je katten. Je hebt veel behoefte aan ruimte en tijd voor jezelf. En je katten. Had ik al gezegd dat je een poezenmens bent? :cool: Tokio Hotel is met een i, btw, kusjes. |
Iedereen die in de test voorkomt is zichzelf so far, ik ben trots op mijn forumerkennis *o*
|
Whaha ik ben Dekaloog :D. Maar, het bijbehorende kutplaatje is gemaakt door haar en geďnspireerd op mijn glas in loodraam en het interview dat ik gaf over mijn werk. Fair enough :cool:
|
Deadlock :lisa: :D :'(
|
Jon :D
Fizzle, wat een idee :D (y) |
:cool:
Citaat:
|
Ik houd ook niet van tomatensoep, dus dat geeft niks!
|
Tevens - :lief:
|
En borsjt?
|
:') Dekaloog
Ik hou in elk geval van tomatensoep. Maar niet in blik. En ik slaap gewoon 's nachts. En immuun tegen kou ben ik al helemaal niet. |
Maar goed, ik heb ook niet de indruk dat er iemand in de quiz zit waar ik wél op lijk :p
|
Ik had eigenlijk een test bedacht met 15 mogelijke uitkomsten, maar ik kon zo snel geen goede engine vinden daarvoor :( One Day.
|
Citaat:
|
Dat is het belangrijkste!
De enige accurate test zou natuurlijk een test zijn waar álle forumers in zitten. Niet te doen :p |
CHALLENGE ACCEPTED!!
.. zou Barney zeggen :o |
Oef :d
|
FIZZLE ik ben een beetje verliefd op je :lief: :D
Ik ben Deka :D |
deadlock natuurlijk!! *o*
|
Hoeveel mogelijkheden zijn er? :o
|
Citaat:
|
Ik was iig niet mezelf :bloos: Misschien omdat ik de laatste vraag iets met pielemuis had beantwoord, of omdat ik geen mogelijkheid ben :bob:
|
Wie was je?
Ja een heleboel van jullie zijn geen mogelijkheid hoewel ik dat wel wilde :'( |
Ik ben mezelf :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb expres de treinenopties maar buiten rails gelaten :bloos: |
Dan werd je haubenmeisje denk ik.
|
Ik werd Deadlock whaha..
|
Citaat:
Maar ik hou niet van tomatensoep uit blik :o |
Ik ben Dekaloog. (y)
|
HOI TURK!!
|
Ik ben Dekaloog!!!
|
Citaat:
|
Dekaloog :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toffe quiz. En ik ben Miekje :D
|
Ik ben Deadlock :p
|
Bij de 'can-we-guess-your-gender-based-on-what-you-hate' kreeg ik 'Your answers are consistent with being a woman':ghe:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |