![]() |
Opvulling
Wie stopt er wel eens iets in zijn broek om mensen te laten denken dat je meer hebt dan eigenlijk zo is?
|
Dan ben je echt een mongool. Sowieso is het niet van belang hoe groot hij is in slappe toestand. Alleen stijf telt
|
meisjes kijken daar niet naar, extra tegenvaller als ze je broek uit doen;)
|
Eens. Is iets voor pannenkoeken. Bij meiden vind ik het trouwens ook niet kunnen. :)
|
Jongens onderling erg onaardige opmerkingen maken. Dus ik zou me kunnen voorstellen dat je het toch iets meer laat lijken. Bovendien hoef je met die jongens niet naar bed.
|
Nee haha en ook echt nog nooit aan gedacht om dat te doen. Is niet nodig joh, je bent wie je bent, vroeg of laat moet je het accepteren.
|
Citaat:
Accepteer je eigen lichaam, daar ga je een stuk meer aan hebben in je leven. |
Ik ben zelf wel tevreden hoor; maar als ik rond kijk, denk ik vaak "hier klopt iets niet". Dan lijkt het me dat ze opvulling gebruiken. Heb vooral het gevoel als iemand een joggingbroek draagt. Je ziet dan vaak een bobbel.
|
Er zijn twee "soorten" penissen. Growers en showers. Een grower is slap vrij klein, maar in stijve toestand veel groter. Een shower is altijd op bijna maximaal formaat, als die stijf wordt groeit hij maar een klein beetje. Het kan best dat die jongens een penis hebben die in slappe toestand vrij groot is.
Type ondergoed, of de afwezigheid daarvan heeft natuurlijk ook invloed op hoe het er uit ziet. |
Ik zelf heb vij weinig in onderbroek
terwijl een vriend van me kleiner is dan mij en zijn onderbroek zit goed gevuld. Zijn er tips voor het toch iets groter te laten lijken? |
Citaat:
ofzo! |
Ik heb ooit gelezen dat als je hem scheert dat ie dan groter lijkt (dat geldt dan natuurlijk voor naakt)
|
Er zijn van die boys die als ze gewoon staan nul komma nul een bobbel in hun broek hebben, als dat het geval is snap ik dat je er iets aan doet. Dan kan je broeken met een knoop vaak van de America Today kopen, die hebben van zichzelf een behoorlijke bobbel. Broeken van H&M of Zara hebben dat weer niet.
|
Citaat:
Overig zijn van die wijde onderbroeken zoals Pockies niet handig als je het groter wilt laten lijken. Kan je beter als je zelf maat M hebt een strakke boxer in maat S kopen. |
Dat zit toch ook niet prettig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |