![]() |
C&M of E&M?
Ik zit nu in 3vwo en moet dit jaar een vakkenpakket kiezen. Twee pakketten vallen voor mij af omdat daar natuurkunde en/of scheikunde bij zit en dat vakken zijn die mij niet aanspreken en waar ik niet goed in ben. De keuze moet gemaakt worden tussen het pakket Cultuur & maatschappij en Economie & Maatschappij. Bij het pakket C&M is economie niet verplicht maar kun je hier later psychologie mee gaan studeren? Wat voor mogelijkheden zijn er eigenlijk met dit profiel?
Alvast bedankt voor je reactie.(y) |
Je bent met elk profiel toelaatbaar tot de universitaire studie Psychologie. Je kunt dit document eens bekijken om een idee te krijgen welke universitaire studies je met welk profiel kunt gaan doen.
|
Ik zou persoonlijk C&M doen, want daar heb je tekenen bij (wij in ieder geval wel, geen idee hoe het bij jou zit) en tekenen laat je op een bepaalde manier denken. Volgens een onderzoek is tekenen ook het vak waar mensen het meest aan gehad hebben.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Probeer in elk geval Wiskunde A te nemen, ook bij psychologie is het fijn als die basis er goed in zit wanneer je een keer met statistiek aan de slag moet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |