Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   De uiteindelijke vraag ;) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1927792)

Mrlove076 24-01-2017 16:34

De uiteindelijke vraag ;)

Hoi ik ben 15 jaar en van plan een meisje op valentiensdag verkering te vragen. Alleen vind ik "wil je (verkering) met me". Niet zo orgineel. Heeft iemand leuke ideeën om het anders te vragen? Of hoe zouden jullie meisjes het leuk vinden om gevraagd te worden? Één ding, ik wil er wel moeite voor doen maar niet overdrijven. Ik ben namelijk 15 en dan heb je het niet zo heel breed. Dus een beetje een realistisch idee als het kan!

Alvast bedankt. :)

deissanne 24-01-2017 16:50

een meisje vind het altijd leuk om te horen hoe speciaal ze is, zeker omdat heel veel meisjes op deze leeftijd onzeker over zichzelf zijn. ik kan geen kant en klaar antwoord geven omdat ik het meisje en jou natuurlijk niet ken. maar zelf vind ik compleet onverwachts leuk. dus bijvoorbeeld wanneer jullie aan het praten zijn, je stopt en vertelt haar hoe verliefd je op haar bent. iedereen is anders maar een meisje laten weten hoe bijzonder ze is werkt altijd haha! ;)

Elin3 24-01-2017 17:42

Ga je haar zomaar vanuit het niets verkering vragen, of zijn jullie al een tijdje aan het daten?

Mrlove076 24-01-2017 18:10

We hebben al wel wat samen gedaan en dat was allemaal wel positief alleen mij lijkt het leuker om het onverwachts te vragen en niet tijdens een date want dat kun je zien aankomen.

Elin3 24-01-2017 18:13

Citaat:

Mrlove076 schreef: (Bericht 34303684)
We hebben al wel wat samen gedaan en dat was allemaal wel positief alleen mij lijkt het leuker om het onverwachts te vragen en niet tijdens een date want dat kun je zien aankomen.

Als ze al wel doorheeft dat je haar leuk vindt en nog steeds met jou op dates wil, kan je het denk ik gerust vragen. Maar doe het niet te onverwachts, want dan zegt ze misschien wel nee ;)

Mrlove076 24-01-2017 20:12

Maar nou nog die ene zin... wat zal ik dan precies vragen? Hebben jullie wat inspiratiezinnen?

Elin3 24-01-2017 20:46

Het hoeft toch niet één zin te zijn. Je kunt ook een gesprek hebben, haar vertellen dat je het heel leuk vind om wat met haar te doen, dat je haar aantrekkelijk vindt... en afhankelijk van haar reactie kan je dan vragen of ze je vriendin wil zijn, of hoe ze tegenover een relatie staat.

Mrlove076 24-01-2017 21:05

Maar ik wil iets anders doen dan die standaard dingen dus ik vraag om nieuwe ideeën

Anonymous John 24-01-2017 21:39

Wat zijn nou standaard dingen? De manier zoals haar kutvriendinnen vertellen dat het hoort?

Maak het jezelf niet te moeilijk. Je hoeft het woord verkering niet eens te gebruiken.

"Zullen we elkaar vriend en vriendin gaan noemen?"

Bijvoorbeeld.

blaches 26-01-2017 17:08

Nog nooit verliefd geweest dus ook nog jammer genoeg nooit een vriendin gehad.

Maar deze vond ik altijd wel goed klinken; "Wil je m'n vriendin zijn?"
Die zin van Anonymous John vind ik ook erg goed klinken.
Woorden zoals verkering of relatie laat ik ook liever rechts liggen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.